Adee Kaye

Wat een Super mooi horloge ! wat vinden jullie ervan is het zijn geld waard of is het weer zo een knip en plak merk ??

Adee Kaye Sparrow zwart

http://www.kish.nl/adee-kaye-sparrow-zwart-p-492.html

Het is een plak merk maar ja het wel wel een erg mooi horloge

Als je’m persé wil hebben: gewoon kopen of hieraan meedoen:

http://www.telebid.com/auction/adee-kaye-sparrow-chronograph-watch-ak-4/90319.html

MVG,

Morse.

Veels te duur!!!
Als je hem echt wilt zou ik even verder zoeken. In de VS is hij stukken goedkoper…
Jur

Inderdaad een plakmerk. Kun je zeker ook plezier van hebben, maar ik vind em nogal aan de prijs. Maar het is natuurlijk wat je er voor over hebt.

Niels

Is een ‘aftreksel’ van Bell & Ross, ook Welder zit in dezelfde trend. Vind zowiezo de collectie van Kish …

Genesis

Mijn beste,

Het is niet mijn ding!!
Doch als jij voor jou de juiste afweging hebt gemaakt en als jij er blij mee bent is het nooit een miskoop.
Dus sta je er achter, probeer het horloge dan voor een zo’n laag mogelijke prijs te kopen en geniet ervan.

“Kies je eigen weg, kies je eigen spel en geniet van elk moment”

Succes!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Wat een gave site Chris! Ze zijn nu 500 pond cash aan het veilen en dat gaat maar door! Elke keer komt er weer een hoger bod van een paar pence (7) bij, dan schuift de aflooptijd van de veiling weer een paar seconden op, ze zitten nu op 455 pond…

Henrik Schreef:

Wat een gave site Chris! Ze zijn nu 500 pond cash
aan het veilen en dat gaat maar door! Elke keer
komt er weer een hoger bod van een paar pence (7)
bij, dan schuift de aflooptijd van de veiling weer
een paar seconden op, ze zitten nu op 455 pond…

Staat alleen niet dat ze ook naar Nederland versturen.

[quote]Which countries does TeleBid deliver to?

We can deliver the item you’ve won to anywhere in mainland UK, including Northern Ireland. Sorry, but we’re not currently able to deliver to the Channel Islands, the Isle of Man, the Scilly Isles, Scottish Islands, the Republic of Ireland or BFPO addresses.[/quote]

Wat voor soort uurwerk zit erin weet iemand dat toevallig ?

Sluit me volledig aan bij de mening van Tissot62

Volgens mij een miyota