Adres gezocht voor Nato strap

Beste Forum leden,

Hedendaags heb ik een leuke oranje duikershorloge mogen aanachaffen via deze fijne forum. Ik wil graag een mooie Nato Strap hiervoor aanschaffen. Zou iemand mij advies kunnen geven waar ik in regio Utrecht een fijne winkel kan bezoeken die een leukeassortiment heeft aan Nato straps? Alvast bedankt voor de reacties.

Utrecht, deze:

Passen en meteen meenemen :white_check_mark:

Echter online is er zoveel meer te koop.

1 like

Super. Dankjewel!

Ik heb vandaag NATO straps binnenkregen van Temu (neefje van Ali expres).

Ik wil ze morgen of Vrijdag passen en m’n mening erover hier delen.

Op het eerste oog zien ze er heel mooi en degelijk uit! En kosten geen drol :wink:

1 like

Let op; qua natos wel iets minder goed bevoorraad. Toen ik er een paar maanden geleden was, hadden ze rond 10 liggen in 22mm. Zou nato’s altijd online scoren, zoveel kleuren en combinaties mogelijk. Zou ook een MN strap overwegen; vind ik zelf iig echt super comfortabel.

1 like

Klopt, MN straps zien er inderdaad super goed uit. Ik neem dit advies van harte mee. Thnx

Is inderdaad ook een optie. Maar heb zelf 2 linkerhanden en ben bang dat ik de lugs beschadig. Laat het liever door een pro erop plaatsen. Mijn persoonlijke voorkeur is in eerste instantie te kopen bij lokale winkeliers. Beetje steun aan nederlandse kleine winkeliers kan zeker geen kwaad.

4 likes

My idea! Fijne zaak, gratis parkeren en grote keuze!

2 likes

Ik zou het knap vinden als je met het ‘monteren’ van een nato de lugs weet te beschadigen…

Dat is juist het leuke van een nato. Zonder enig gedoe, van kleur, motief of materiaal veranderen in een handomdraai.

1 like

Ik denk dat hij bedoelt met de springbars demonteren om de oude band er af te halen om vervolgens weer te monteren.

Daarna is het idd heel makkelijk.

Edit: althans dat denk ik :joy: morgen word ook mijn eerste keer dat ik het zelf doe.

1 like

Beter nog, gratis voor de deur parkeren. Ik was er vorige week nog. En met een Nato kun je eigenlijk niks verkeerds doen; te goedkoop (Ali) is vaak te stug, duurder is vaak beter.

2 likes