Voor service en aanpassingen aan een Seiko SKX007 gaan de meeste hier op het forum naar Rob van Monsterwatches maar nu heb ik een aantal Citizen Promaster modellen waar nodig eens iets aan gedaan moet worden en nu ben ik heel erg benieuwd wie jullie dan aanbevelen om aan een Citizen te laten sleutelen?
Hier op het forum al redelijk gezocht maar nog niet echt adressen of leden gevonden die daar ervaring mee hebben.
Natuurlijk kan ik hem naar de dealer brengen maar dat is mij niet altijd goed bevallen zeg ik eerlijk dus wie o wie weet een goed adresje??
Even dit topic plus kaart doorneuzen.
Dank je wel voor de tip. Ik heb aardig gezocht op de kaart maar helaas geen bruikbaar adres kunnen vinden…
Dus nog even verder zoeken hier.
Iemand anders nog tips ![]()
Ik weet niet wat er precies moet gebeuren, maar kan Rob van Dulci International aanbevelen.
ik ben toch niet een echte kenner wel een liefhebber van Citizen
leuke horloges maar vaak is de waarde volgens mij lager dan de reparatiekosten (vakman per uur kost gewoon best wat), maar of dat ook voor deze modellen specifiek geldt weet ik niet
@Abel weet hier meer over vermoed ik…
@Albertos, de service aan deze type horloges gebeurt bij de firma Stamm Service BV in Rijswijk. Daar sturen de meeste juweliers hem ook heen met hun eigen bonus opslag.
Jan-Bert van Laren heeft daar vele jaren gewerkt en zal de nodige kennis hebben maar weet niet of hij over de onderdelen beschikt. Hij werkt al een jaar of 14 voor zichzelf en heeft een zaak onder de naam: The Hands of Time in Voorburg.
Je zou met hem contact kunnen opnemen.
Dank voor de tips ![]()
Uiteraard kijk ik ook of een horloge het nog waard is om bepaalde reparaties aan te laten uitvoeren. En nee, ik hoef echt niet voor een dubbeltje gematst te worden maar sommige kosten bij de dealer vind ik het ook niet waard.
De aangedragen adressen ga ik zeker onderzoeken uiteraard , waarvoor dank.
Andere adressen blijven natuurlijk ook welkom.