Adres inkoop?

Heren, even een vraagje. Ik denk erover om een deel van mijn verzameling weg te doen, en daarvoor dan – natuurlijk – een horloge aan te schaffen van iets meer allure dan ik nu bezit. Wellicht via inruil. Hebben jullie adressen waar dit geschikt kan? Mijn inruilers betreffen geen Rolexen, maar Omega, Longines, Oris, Bulova en zo nog wat.

Hoi Johan,

Ik weet niet of juweliers zitten te springen om inruilers. Misschien zijn er tweedehands dealers die er wel “in” voor zijn.

En natuurlijk kun je misschien ruilen met mede-forummers…

Welke horloge heb je, en welke zoek je precies?

Groeten,
Hans Mennink

Zet je sales lijstje maar neer, denk dat je dan gauw genoeg reactie’s krijgt. Ben wel benieuwd wat je hebt. :slight_smile:

Zet ze op “onze marktplaats” http://horloge.paginamarkt.nl, wat je daarna niet kwijt kan op Marktplaats. Kun je van de opbrengst een horloge met meer allure (bestaat dat, is dat niet net als smaak?) terug kopen!

er zit ook een zaakje vlak bij het Vreithof in Maastricht. In-/verkopen 2ehands horloges van de betere merken.

Alleen wel een beetje uit de buurt voor de meeste mensen…

Daar verkopen ze in commissie je horloges. Althans van de betere merken. Maar de merken die jij noemt horen daar wel bij.

Ik ook, Marktplaats is gratis of kost 6 euro en je krijgt veel meer bekijks.