Adres voor service CITIZEN Promaster Aqualand in Groningen

Ik heb mijn CITIZEN Promaster Aqualand AL0004-03W Diver inmiddels meer dan 10 jaar, deze is ondertussen wel toe aan een servicebeurt. Met name het “duikmechanisme” gaat wel eens aan, en is niet meer te resetten.

Iemand enig idee of in het noorden des lands (Grünn), een goede horlogemaker zit die mijn horloge van de nodige tlc kan voorzien?

Had je deze al gevonden?

1 like

Yep, ik ken deze kaart. Allemaal een beetje uit de (lees: mijn) richting.

Maargoed; als dit het is, dan neem ik mijn Citizen wel een keertje mee als ik richting het midden v/h land ga.

Ik dacht ook ergens een keer gelezen te hebben dat Citizen alleen onderhouden wordt door 1 bepaald bedrijf, of dat mijn horloge opgestuurd zou moeten worden naar Citizen zelf. Ik weet het niet meer, vandaar ook mijn vraag.

Als je er mee wilt duiken zal je hem denk ik naar een dive-shop moeten brengen. Ik heb mij Promaster naar Safe Diving in Eindhoven gebracht omdat een normale Citizen winkel dit niet doet. En als je hem goed inpakt kan je hem ook opsturen toch?

https://www.scubaonderhoud.nl/prijzen-onderhoud (65,- voor batterijwissel)

1 like

Bedankt voor je tip!!!

Dat duiken zit er voorlopig niet in… Opsturen is ook geen probleem verder, even ergens naar binnen lopen is wel gemakkelijker :).

Optitime Groningen heb ik goede ervaringen mee.

1 like

Volgens mij is er maar 1Citizen service adres ( officieel ) in Nederland en dat is Stam. Je kan daar overigens niet zelf je horloge aanbieden dat moet via een Citizen dealer lopen.

1 like

Stam… dat was hem inderdaad. Bedankt!

1 like

Ik ben geen service center. Maar heb al ontzettend veel duikers van citizen open gehad en ook waar mogelijk gerepareerd.
En woon in de stad. Dus ik wil wel ff kijken @cris

Er is in Nederland 1 service center en dat is stamm Reiswijk. Alleen benaderbaar via dealers.

1 like