Adresje in New York

Binnenkort ben ik een paar dagen in New York. Ik wil proberen er een SKXA35 te scoren. Iemand tips? Horloge shops die ik zeker moet bezoeken?

Gr. Men

Ik zou het mezelf makkelijk maken door hem op Amazon te bestellen en naar mijn hotel/verblijfplaats te laten sturen. Kost je USD 200 en je hebt tijd over voor andere zaken ;). Zoals leuke horloge winkels, maar dat hangt helemaal er helemaal van in wat voor prijsklasse je interesse hebt. 47th Street kan altijd.

Wat zeker een aanrader is.

Veel plezier,

Aad

Aad A Schreef:

Wat zeker een aanrader is.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YAC37PXU-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RFWRQFM6-D.jpg

Veel plezier,

Aad

absoluut !! ga dan meteen naar de 4e verdieping :wink:
of de kelder voor een Rlx tweedehandsje…
verder hebben alle grote merken wel een eigen 'flagship’store.
veel (kijk)plezier!!

Top. Dank jullie voor deze gouden tip!

Aad is dit op de eerder genoemde 47th street?

is op hoek 57th en Madison ave… Tourneau !

menkepie Schreef:

Aad is dit op de eerder genoemde 47th street?

Thx. Verheug me er al op!

Hoi, gezien en bezocht. Het viel me tegen wat er zoal op deze lokatie te zien was.
Na een beetje ronddolen zijn we uiteindelijk (op zoek naar de Lego store)in het Rockefeller center uitgekomen(Hoek 49ath street 5th Ave). In dit gebouw zat een mega horloge store (van dezelfde keten als Arno noemde) bestaande uit verschillende verdiepingen. Van in de kelder Casio Seiko Omega(volgens de gladde verkoper met hetzelfde uurwerk als Rolex :slight_smile: )enz tot de nodige Breguet’s op een andere verdieping. Werkelijk zo’n beetje alles wat er tussen in zit was er te zien. Na een tijdje gebabbeld te hebben met een medewerker (die trots wist te vertellen ook wel eens van Manhattan af te zijn geweest)ook nog even het reparatie atelier mogen aanschouwen.

Kortom ben je in de buurt…zeker even binnen lopen!

Gr Men

Veel Seiko’s hier te krijgen volgens chrono24

Jomashop
140 58th Street
Brooklyn

Prettige dag,

Martin