Nou…120 euro per horloge is ook niet alles. Breng er ff 10 langs
Als Diemen daar onder valt, bel dan Puttmann. Vaak geweest daar, ook voor taxaties. Heel erg tevreden, en kost een fractie. Gewoon ff een belletje geven, weet je genoeg.
https://www.puttmann.nl/contact/
Voor reparaties aan exclusieve merken zoals: Rolex, Cartier, Tag Heuer, Breitling, Ebel, Longines, Rado en Omega en vele andere exclusieve top merken, kunt u ook bij ons terecht. Ebel hebben wij nu ook in ons assortiment in Diemen. Wij zijn SWATCH GROUP SERVICE CENTER voor Omega-Longines-Hamilton-Tissot-Rado-Balmain.
Als een horloge op chrono24 staat voor 15k, dan is die toch geen 15 waard???
Daar moet nog heea vanaf om tot de echte waarde te komen?
Net als bij auto’s, waarbij inruil waarde veel hoger is dan de handelswaarde.
ook bij de 15k op chrono24 zit nog een paar rooitjes op voor de verkoper.
Ik taxeer voor de kostbaarheden verzekering.
Taxatie met foto’s voor elke verzekeraar geschikt.
Uiteraard verzorg ik ook de verzekering mocht dat nodig zijn.
PM voor meer info
Gr
Bedankt voor deze goede tip, ga zeker binnenkort even contact met hun opnemen.
PM komt jou kant op👍
Voordat je je horloges laat verzekeren zou ik de kleine lettertjes eerst helemaal binnenste buiten keren. Want het zijn voor verzekeraars hele fraudegevoelige producten om te verzekeren en je kunt er op rekenen dat ze er alles aan zullen doen om niet uit te keren op het moment dat je schade, verlies of diefstal claimt. Ter goede trouw heb je niet zoveel aan als je ook maar iets afwijkt van de gestelde eisen van de verzekeraar.
Tnx, kan dat zeker, ik taxeer en rapporteer horloges van 1600 tot heden (onafhankelijk gecertificeerd register-taxateur) en ook kostbaarheden en sieraden 1500-heden) vooral voor verzekeringsmaatschappijen
Gewoon genoeg flipperen. Als een horloge < 1 jaar bij je blijft krijg je je betaalbedrag terug