AdV

Vandaag leuk contact gehad met @AdV
Na interesse van zijn kant voor mijn horloge in het blauwe gedeelte is gelijk het geld overgemaakt.
Zelf het horloge vandaag ook gelijk op de post gedaan :+1:

1 like

@AdV heeft een Smiths Nato band van me overgenomen. Communicatie en betaling verliepen vlot, zodat de band dezelfde dag nog met de post mee kon. Heerlijk snel zaken doen. Je kan rustig zaken doen met AdV.

1 like

@AdV is voor mij een koper zoals ik altijd wel zou willen, niet afpingelen maar snel toehappen en snel betalen. Na ontvangst nog een vriendelijk en uitgebreid bedankje. Daar kunnen sommigen nog wat van leren.

1 like

Gisteren mijn eerste horloge via het forum gekocht, van @AdV. Ik ben heel tevreden. Over het horloge en over de manier waarop het geregeld werd. Afhalen op station Utrecht, hoefde ik niet thuis te blijven voor de post. Kreeg tijdens de overdracht uitgebreide uitleg en beschrijving. Leuk en betrouwbaar contact.

1 like

Ik heb een watch pouch verkocht aan @AdV.
Fijn contact gehad en een persoonlijke overdracht ingepland. Verliep erg soepel en nog een mooi horloge gezien die al hoog op mijn verlanglijstje stond :blush: al met al zeker voor herhaling vatbaar

1 like

Zojuist een horloge verkocht aan @AdV .
Prettige en vlotte communicatie.
De deal was snel rond.
Zeer vriendelijk persoon en een aanrader om iets aan te verkopen.
Leuk gesprekje gehad met een bakkie thee erbij.
Dank voor de aankoop en veel plezier met de Nomos!

1 like

Vandaag via het blauwe gedeelte een horloge aan @AdV verkocht. Een deal was snel gesloten en de afhandeling verliep soepel. Prettige mede-forummer om zaken mee te doen!

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan @AdV. Prettige communicatie, vlotte deal en lekker even zitten beppen over horloges! Zoals de duitsers zeggen: Gerne wieder!

Dank Arrie, veel plezier met de Oris!

1 like

Horloge verkocht aan @AdV
Het contact liep zeer vlot en de deal was snel gemaakt.

Arrie is een zeer fijn persoon om zaken mee te doen, kan hem aan iedereen aanraden. Veel plezier met het horloge en draag hem in goede gezondheid!

2 likes