Dat doe ik nog steeds en nu krijg ik een e-reader voor mijn bakkes.
Toch niet erin staan piesen
Die momenten kennen we allemaal. Al is het dan meestal de badkamerwastafel.
ik heb raardere dingen gedaan na een paar biertjes
Ik heb hem net een paar weken in huis en heb er momenteel veel plezier aan! Ik zal er even over nadenken ik zag wel dat er vrij recent nog een gelijkaardig model in de blauwe sectie stond.
Haha geniet ervan zou ik zeggen!
Eigenlijk ook gewoon dit van mijn kant. Leuke ondergrond bij het raam en schieten maar!
Wat ik ook erg goed vind werken is een gloeilamp (of led-lamp met gelijke kleur) gebruiken om de ene kant van het horloge te belichten en een witte led-zaklamp gebruiken om de andere zijde te belichten. (beiden voorzien van een wit stuk stof/folie/papier om het licht wat te breken. (een Diffuser is de correcte term geloof ik)
Maar ook dit is gewoon veel proberen wat er lekker uit ziet denk ik.
Bij voorkeur een japanse, gewoon om mensen te dissen tijdens foto-wedstrijden
Sorry voor de foto-spam! Ik heb mij een beetje laten gaan in mn archief
Haha fantastisch
Ik zou zelf gewoon een raam en een paar vellen wit papier gebruiken. Heb je meer controle.
Op een bewolkte dag een (groot) raam opzoeken en dan een open gevouwen boek met witte pagina’s of een paar vellen papier aan de andere kant om een beetje licht terug te weerkaatsen. En probeer een klein randje reflectie op je glas te doen aan de bovenkant door gewoon het horloge naar het raam te draaien. Deze foto’s heb ik met gewoon natuurlicht gemaakt:
Ik vind het persoonlijk niks, veelste hard licht wat je niet goed kan besturen. Ook heb je vaak amper schaduwen wat erg plat er uit ziet. En je kan niet echt fijn er in rond bewegen. Ik zou gewoon op Amazon een softboxje halen.
Koelkast leeg halen , horloge erin , dat lukt ook .
Morgen eens vragen bij de slager.
Hmm thnx, heb je suggesties? Dan bedoel je een defusser achting ding waarmee je flitst toch?
Een lichttentje van Amazon gekocht. Heel moeilijk om een goed resultaat te halen door teveel reflectie. Heel wat geprobeerd om het directe LED licht te vermijden. Lukt enkel door het horloge op z’n zij te leggen. Best jaloers op de mooi lichttent foto’s die hier verschijnen.
Buitenlicht blijft voor mij het eenvoudigst.
Nee niet zo iets, maar gewoon een raam werkt ook goed. (Beetje omhoog heb ik wat foto’s van me bestuurt van daglicht)
Maar als kunst licht gebruik ik zelf Zoiets.
Moet je even zoeken, maar je hebt ze ook een stuk goedkoper. De mijne waren €25 dacht ik. Hier zijn wat horloge foto’s die ik er mee heb gemaakt.
Eerlijk gezegd lijken beide foto’s het horloge ovaal te maken. Je ziet dat de achtergrond ook softwarematig is vervaagd. Mijn Pixel 3 doet dat ook enigszins.
Ik sta er van te kijken wat die toestellen kunnen. Soms zijn de resultaten echt goed voor een niet-camera. Maar ze kunnen toch niet tegen een fatsoenlijke systeem- of spiegelreflex op denk ik. Zo’n box is wel erg geinig zo te zien.
Mooie foto’s. Zal eens overwegen, hier kan je de licht inval iig goed mee controleren. Thnx.