Advertentie foto’s

Goedenavond mede forumleden,

Ik ben de laatste tijd veel bezig met horloges verkopen maar ik blijf problemen hebben met de foto’s van mijn horloges. Hebben jullie tips en/of voorbeelden? Alvast bedankt en een hele fijne avond!

Gerko

1 like

heb je al eens een lightbox geprobeerd? zo’n draagbare fotosudio waar je zelf de belichting kunt regelen

image

Nee nog niet geprobeerd! Gewoon op bol te koop?

Bol, Xenos, Amazon, Ali, zoek er wel een met led verlichting en een dimmer

1 like

Een 50mm lens brengt je al een heel eind als je een DSLR hebt. Zelf neem ik gewoon foto’s met mijn iPhone. Potretmodus zogt voor leuke foto’s!

5 likes

Mooie foto’s! Het ergste is dat ik de 11 pro max heb en nog steeds geen toppers krijg haha maar ik ga lekker oefenen.

3 likes

met zo’n studio maak je dus zulke productfoto’s, ideaal voor advertenties

8 likes

Die Zenith is toch wel echt n plaatje :heart_eyes:

1 like

Je kan in de standaard foto app wat spelen met de belichting en het contrast. Zie hier voor en na:

Voor:
afbeelding

Na:

2 likes

Persoonlijk vind ik dat de meest waarheidsgetrouwe foto’s worden gemaakt op een bewolkte dag met fel licht. Zelfs met mijn Galaxy S9 is dat prima te doen.

Maar volle zon is ook spectaculair:

4 likes

Perfect inderdaad!

Mooie horloges zeg!:heart_eyes:

1 like

Daglicht, zon doet wonderen.

2 likes

Nieuwe iPhone 11 en 12 maken perfecte foto’s! Samsung ook trouwens niets mis mee.

2 likes

Dank voor uw bericht!

Ga het morgen gelijk proberen.

1 like

Ik ben ook zoekende maar zo’n box. Hoe presteren de Ali boxen qua led? Is dat een beetje voldoende voor amateur gebruik?

Bij daglicht:

Zie zoveel foto’s die savonds worden gemaakt of onder kunstlicht. Beste is gewoon bij daglicht. :+1:t3:

3 likes

ik heb zo’n Puluz, was 3 of 4 tientjes destijds, ik gebruik hem niet vaak maar het is een prima ding

ik had hiervoor zo’n ding van de Xenos met halogeen spots, dat was drama, geen uniforme belichting, niet dimbaar, 2 stekkers en ze werden enorm heet

1 like

Op bol zijn er veel te krijgen!