Advertentie gesloten wegens vlaggen..?

Begrijpelijk, ik snap nog steeds niet dat deze functie niet gewoon geblokkeerd is.

1 like

Wel sterk dat je er eerlijk voor uit komt! :+1:

2 likes

$
:wink:

Moet eerlijk bekennen dat 't mij ook wel eens gebeurt als ik een reactie geef op een leuk horloge. Later zie ik dan dat het om een horloge gaat wat in 't blauwe gedeelte staat.

Er is altijd tijd om de reactie alsnog te wissen…ik geloof zo’n 15-20 minuten oid.

@anon48385240EV ik zie dat je advertentie gesloten is en er is geruild… kom maar op met die NA, ben nu wel benieuwd wat je voor je masterpiece hebt ingeruild.

2 likes

Ik heb begrepen dat de functie niet per subforum kan worden in of uitggeschakeld in Discourse.

Kon je hier geen plaatje/meme voor vinden? :joy:

Man van weinig woorden en veel plaatjes. :wink:

Is wel waar trouwens. Was mij ook al eens opgevallen.

1 like

Een advertentie die dicht gaat is toch geen probleem? Nog steeds leesbaar, alleen kan niemand meer reageren. En dat mag toch al niet…
De adverteerder contacteren vis pb kan gewoon.

4 likes

Theoretisch helemaal juist. Alleen persoonlijk zou ik (niet wetende waarom) me afvragen wat er aan de hand is, hetgeen dan toch een barrière vormt.

Dat zou inderdaad zomaar kunnen.
Eigenlijk zouden advertenties standaard dicht moeten staan.

1 like

Voila, voor zover ik kan overzien inderdaad een goede oplossing, mits de TS zelf nog steeds kan reageren met een volgende post en er een mogelijkheid is om mensen te laten aangeven wanneer iets inhoudelijk niet zou kloppen.

Hmmmm, vlaggen dus…?:slight_smile:

1 like

Gemiste kans! Ben er te laat bij.

Vreemde is wel dat @AJARS wel een tijdelijke ban kreeg en @pasd niet.

1 like

tijdelijke ban van 22:00tot 07:00( zelf ervaren, ander vergrijp) is ook niet echt een straf, mag wel 1 dag zijn minimaal.

1 like

tenor-8

2 likes

Hahaaaa! Nou, hier in ieder geval alvast een snelle foto van êén van de na’s:

De Zenith El Primero sticker 10th second limited in rosé goud…

12 likes

Zie post van mij 1 uur eerder :persevere:
Sorry :pray:, merk dus ook dat het wel erg makkelijk per ongelijk gaat bij scrollen met mijn telefoon.

Een voor mij, voor zover ik kan zien, ogenschijnlijk goed kloppend verkooptopic in het blauwe gedeelte wordt , al dan niet automatisch, gesloten door meerdere vlaggers en kan niet begrijpen of zien waarom?
Zijn we nog steeds in dec,18 waar dit topic destijds stopte? Door een openbare reactie op het aangebodene?
Zou fijn zijn als de reden, na heropening door de mod zichtbaar zou zijn? :thinking:

Daarom.

1 like