Advertentie gesloten wegens vlaggen..?

Ik heb vanavond een advertentie in het blauwe deel gezet maar zie nu dat deze gesloten is door het grote aantal vlaggen.

Vreemd, nog nooit meegemaakt… heb ik iets verkeerd gedaan of mankeert er iets aan de advertentie?

1 like

Er had iemand gereageert op je advertentie. Niet jouw fout.

1 like

Iemand heeft gereageerd

1 like

Aha ok, duidelijk. Thx voor snelle antwoord!

Vlaggen vind ik dan wel weer wat overdreven hoor.

4 likes

Morgen doet hij het weer, of eerder als een moderator zich er even mee bemoeid :wink:

1 like

Degene die reageerde heeft moeite met forumregels, of heeft ze niet gelezen.

Succes in ieder geval met de verkoop als de advertentie weer “on line” komt. Pracht horloge.

2 likes

Gaat ie nu alweer weg?!

2 likes

In de advertentie staat dat hij niet weg hoeft, alleen als het juiste ruilvoorstel langs komt. :wink:

2 likes

Wel irritant. De poster zet een juiste advertentie neer. Iemand reageert. Er wordt gevlagd.
En wie heeft er vooral last van … de poster die een juiste advertentie heeft geplaatst.

In dit geval werkt vlaggen dus niet helemaal lekker.

15 likes

Mijn gedachten precies. Ik vraag mij überhaupt af of er wel gevlagd is of misschien dat het een standaard melding is die wordt getoond wanneer een topic automatisch op slot gaat vanwege reactie(s) in een verkooptopic (anders dan ts)…

:thinking:

1 like

Beter toch? Wordt je advertentie lekker een paar keer gratis ge-upped. Een keer door de reactie van iemand, een keer doordat hij gesloten wordt, en opnieuw wanneer hij weer open gaat.

Fantastisch systeem dat vlaggen.

8 likes

:sunglasses:

2 likes

Beter even een pb van de moderator, meestal is het iemand die net op het forum zit die niet alle regeltjes heeft doorgenomen :wink:, vlaggen vind ik ook nogal extreem.

Moet voor de grap eens kijken naar het profiel van de leden die reageren onder verkoop topics, vaak zijn dit leden die hier al jaren lid zijn

8 likes

Dank voor alle reacties.

Advertentie is weer geopend zie ik, dank aan de oplettende moderators!

:kissing_heart:

3 likes

Das dan helemaal dom, die zouden beter moeten weten

1 like

Met 42 likes heeft @anon48385240EV over aandacht sowieso niets te klagen :wink:

3 likes

Goedemorgen,

Ben de schuldige in dit verhaal, wss typisch mannelijk, maar heb nog regels gelezen. En in mijn enthousiasme voor de mooie Skydweller heb ik gereageerd…

Mvg,

AJ

13 likes

edit nog “geen” regels gelezen

1 like