Beste iedereen,
Nu zou ik graag een horloge tekoop willen zetten op het forum. Maar helaas lukt mij het niet. Wat moet ik daar voor doen?
Groet,
Hillebrand
Actief worden, topics starten, reageren, liken etc. Beetje leuk meedoen op het forum en je bent zo tl 2.
Oke vandaar. Dus verloppig kan ik dus nog niks gaan plaatsen haha. Dank voor de info
Klopt. Je bent nu nog een ‘basisgebruiker’. Kan in korte tijd veranderen.
Je kan jezelf voorstellen in een topic, foto’s plaatsen van horloges die je draagt… Etc…
Of wil je die Omega verkopen
Nee hoor, tl2 worden is zo gebeurd. Maak een topic over je collectie of over een van je horloges, praat wat mee en reageer her en der dan kun je zo verkopen.
Je had toch 12 dagen geleden een omega seamaster cosmic te koop staan.
Wel onder een te koop gevraagd topic? (Van een mede forumlid.)
Ik weet niet of je de omega van mijn zoon bedoeld. Ik heb nog een barbos nautilus diver. Maa r moet wel heel erg wennen in een forum. Is toch heel anders als Facebook haha
wie is je zoon?
Die heb ik wel tekoop gehad. Maar hier niet opgeplaatst. Mijn zoon heeft wel een bandje te koop gezet voor mij…
Laat je je zoon toch het horloge hier verkopen?
De omega heb ik inmiddels al verkocht.
Wil het graag zelf gaan doen…
Welnee. Kleine investering en je krijgt er een prachtige ontmoetingsplaats voor terug.
Ik zal mijn best gaan doen… ik zal zo even kijken waar ik me voor kan gaan stellen
Beginscherm. Rechterkant. Onder jouw ‘icoontje’, daar staat + Nieuw topic
Dan als titel bijvoorbeeld: Even voorstellen: Hb63
Dankje ga het even proberen.
Ik weet nog niet onder welke naam hij zit.