ik wil een advertentie plaatsen maar kan nergens vinden om het te doen en daarom heb ik hem bij horloge praat gezet sorry gr leon
forum politie onderweg
niemand reageerd hoe ik het wel moet doen
Je moet een hoger trust level hebben.
FAQ lezen
Ik denk niet dat we hier zitten te wachten op âsunny watchâ van marktplaats. Een rommelaar die regelmatig een Rolex aanbied met een nep plaat en dit er niet bij vermeld.
Kan het zijn dat je een tijd niet actief bent geweest op het forum? Ik denk dat je bent teruggevallen naar een âlagere forum-statusâ. Ik zie dat je nu Basic lid bent, en als basic lid kun je (nog) niet adverteren. Even wat posten, wat lezen en je bent zo weer opgewaardeerd.
Over dit onnozele effect is al veel geschreven in het verleden. Veel lezen zorgt er ook voor dat je status weer wordt opgehoogd
Beste Leon. Rechten om een verkoop advertentie te plaatsen krijg je als je een tijdje (week a twee weken dacht ik) lid bent en af en toe reageert op wat topics. Zo geregeld.
Dan krijg je op enig moment als trustlevel â normaalâ op je profiel (bij jou staat nog âlidâ)
En vanaf dat moment heb je deze mogelijkheid:
Succes!
ik verkoop meerdere horloges en allemaal goede deze klok had ik ter goeder trouw gekocht en een rommelaar ben ik niet meneer santa sangre als je zoveel commentaar op iemand heb moet je met je volledige naam komen gr leon
oke bedankt nu weet ik het gr leon
ik heb wel af en toe gekeken maar wist niet hoe het werkte bedankt nu wel gr leon
bedankt ik begrip het nu gr leon
Ik moet helemaal niets.
Ik zeg enkel wat ik heb gezien, ik heb Sunnywatch meerdere malen op Marktplaats dubieuze horloges zien aanbieden.
Santa_Sangre
meerdere het is er een geweest maar u bent denk ik zo een zwart kijker ik hoop dat u zelf een keer een misser heb piep je wel anders gr leon
Punt.
Allemaal best hoor Leon, maar doe iedereen een plezier en gebruik punten en kommaâs aub zodat jouw tekst een beetje te behappen is. Vriendelijk dank.
komt,goed.
Klinkt allemaal niet erg vertrouwenwekkend inderdaadâŠ
Nope inderdaad. Zoân nieuw lid kan ik missen als kiespijn.
HoppaâŠop de blacklist.
Doei Leon