Advertentie verkocht

Beste forum leden,

Ik wil jullie verzoeken om weer even goed op deze regel te letten: Zodra u uw aanbod heeft verkocht moet u dat melden via een post met als titel “verkocht” (of iets dergelijks) onder de advertentie zelf zodat deze kan worden verplaatst naar het “verkocht” gedeelte.

Nu staat er onder de advertentie vaak: mag weg, slotje of iets wat daar op lijkt.
Er is dus niet duidelijk of de advertentie terug getrokken word of verkocht/geruild is.

Meld dit a.u.b even duidelijk zodat we weten of de advertentie verplaatst (verkocht/geruild) of verwijderd moet worden.

Alles archiveren toch? Ik houd ervan om terug te kunnen kijken. Verkocht of niet. Of ben ik de enige? Of is dit niet wenselijk?

Dat forumgedeelte heet toch verkocht en geruild.
Alleen die worden dus gearchiveerd.

mcfr Schreef:

Dat forumgedeelte heet toch verkocht en geruild.
Alleen die worden dus gearchiveerd.

Net als Frenk hou ik ervan om het terug te kunnen kijken. Is het misschien mogelijk om het om te dopen tot niet meer te koop ofzo?

Als het verkocht of geruild is is het ook terug te kijken. Iets dat dus niet verkocht of geruild is hoeft er ook niet op te staan.
Het is gewoon een regel waar ik de mensen weer op wijs.

Hier is geen discussie over mogelijk.

1e regel: Zodra u uw aanbod heeft verkocht moet u dat melden via een post met als titel “verkocht” (of iets dergelijks) onder de advertentie zelf zodat deze kan worden verplaatst naar het “verkocht” gedeelte.

2e regel:Alle advertenties die niet aan bovenstaande regels voldoen zullen zonder tegenbericht worden verwijderd. Advertenties van 3 maanden of ouder zullen worden verwijderd (niet verplaatst, verwijderd).

Ik heb ook nog wel eens een advertentie vervangen door een ander, met betere foto’s en zo. Geeft een onduidelijk beeld vind ik als beide worden gearchiveerd.

mcfr Schreef:

Hier is geen discussie over mogelijk.

ok