Advertenties?

Ligt het aan mij, aan mijn browser of aan de nieuwe forumsoftware dat er weer veel meer advertenties zichbaar zijn op de pagina’s? Tot zelfs drie advertenties per pagina, knap irritant eigenlijk. Hebben meer mensen hier last van, of moet ik iets aan mijn (iPad) instellingen veranderen?

Dick

1 like

Ik heb ze hier ook op de pc.
Aan de bovenkant en onderkant tegelijk :angry:

Knap irritant inderdaad, en ook volkomen random qua onderwerpen.

Maar het zal zijn - dit, of contributie gaan betalen… :neutral_face:

Ik krijg de submariner van Balr voor mijn kiezen. Nu zoek ik wel een submariner, maar ik koop nog liever een earnshaw dan die hel.

3 likes

Mooi, dan ligt het niet aan mij, maar is het een keuze van de forumbeheerders/eigenaar…Ik snap het wel, maar ik houd er niet van…

Dick

Mensen die klagen over een gratis maaltijd…het platform moet ergens van betaald worden :slight_smile:

2 likes

Dan liever contributie…

3 likes

Ja pcies, alleen Hollanders zijn echt krenten…voor niks op de eerste rij.
Dus mss blijven er dan 300 leden over ofzo van de 10.000 dus weg forum.

1 like

blijven wel de mensen over die het serieus wat interesseert. Mensen die duizenden euro’s aan een horloge willen besteden zullen vast en zeker ook wel een paar tientjes over hebben voor dit forum

1 like

Op de telefoon nergens last van :ok_hand:t2:

Edit: Toch wel, maar alleen echt helemaal onderaan, of helemaal bovenaan. Als ik de berichten lees, zie ik niks :+1:

1 like

Ik zie helemaal geen advertenties.Niet boven, niet onder.
Op mijn iPhone dan.
Ga straks even op de iPad kijken.
En dan nog, dat is toch bij elke webpagina en gratis app tegenwoordig. T moet ergens van worden betaald.

Dat iemand ‘slechts’ een paar honderd in een horloge wil stoppen houdt niet in dat die persoon zich niet serieus interesseert in het forum. Dat vind ik een beetje kort door de bocht.
Ik ben zelf student, en moet van een bijbaantje mijn hobby’s (en dus niet alleen horloges) betalen dus ik kán simpelweg geen duizend euro in een horloge stoppen. Dat betekent niet dat ik het minder serieus neem, en met mij zijn er vele.

Maar contributie betalen voor een forum, dat vind ik iets te ver gaan. Dan liever een paar advertenties. 9 van de 10 websites hebben advertenties, je raakt er aan gewend. Daarnaast zijn het Google-advertenties dus niet volledig willekeurige advertenties, maar ze zijn gebaseerd op je internet-historie. Dus ze kunnen soms nog interessante aanbiedingen e.d. laten zien ook.

6 likes

Volkomen random durf ik te betwijfelen… Misschien als je een incognito tabblad gebruikt, anders zie je toch war cookies gerelateerde dingen voorbij komen. In mijn geval flydrive canada en zaklampen… :sunglasses:

Ik ben zelf ook student en heb niet meer dan een paar honderd in mijn horloges zitten dat is ook helemaal niet mijn punt. De reactie waar ik op reageerde suggereerde alleen dat er maar 3% van de leden zou over blijven wanneer contributie ingevoerd zou worden omdat hollanders krenten zijn. En dat lijkt mij overdreven omdat een krent het waarschijnlijk bij een horloge van 20 euro houdt. en wat ik bedoel met “echt interesseert” koppelde ik niet aan het uitgeven van duizenden euro’s aan horloges, ik heb het over de mensen die een account aanmaken om te vragen wat hun Guess horloge waard is en vervolgens weer weggaan wanneer ze niet serieus genomen worden.

Ik vind wat reclames zelf ook niet erg, maar een beetje contributie wanneer dit niet al te hoog is zou ik ook wel mee instemmen.

gewoon een adblockertje… nerregens geen last meer van … :slight_smile:

4 likes

En vervolgens krijg je alleen maar meer ads… Ik vind ze ook irritant, maar ze staan hier beter dan op veel andere plaatsen.

Een contributie leidt er alleen maar toe dat mensen ergens anders naartoe gaan. Een abonnement voor 10 euro per jaar waarbij off-topic actief is en geen reclame zou ik wel zien zitten. Maar meer is me dat ook niet waard…

Is toch een kwart Vostok al :wink:

2 likes

Ik krijg de horloges die ik op catawiki heb bekeken te zien, niet random dus…
En alle begrip, voor niets gaat de zon op…

Waarom discrimineert u tegen mensen uit Noord en Zuid Holland?

Het is overigens ook gewoon mogelijk om advertenties alleen te verwijderen voor betalende leden. Dan behoud je gewoon 10.000 leden. Kunnen alle domme Belgen ook gewoon naar ons forum blijven komen.

2 likes

'k Heb onlangs besteld in China; de reeds geleverde producten verschijnen steeds weer in de advertenties. Niet zo effectief, lijkt me.
En ja, ik kom hier vrijwillig, gratis en voor niets. Ik beleef een hoop plezier aan het lezen op dit forum en neem de visuele verrommeling voor lief. Ik denk, dat ik het zelf niet anders gedaan zou hebben als eigenaar.

Krent! :wink: - 50€ jaar lijkt me realistisch voor advertentievrij en off-topic. Het kost leden, maar bouwt betrokkenheid en een stabiele community waarin mensen gezien worden en zich dus beter zullen profileren. Minder zeikerige erfenis-Oneega’s ook.

3 likes