Advies aankoop 500-1000 euro budget

Kun je nog wel wat vanaf lullen. Never buy retail😉

Denk je ? Ik was bij S&C geweest en ondanks dat ik daar al 3 horloges heb gekocht in 2 jaar tijd, konden ze weinig met de prijs doen, omdat het den nieuw model is.

ik houd me het allerliefste vast aan mijn budget, dus een korting van 400,- zie ik niet gebeuren😜…

Ik heb eergisteren de Thinline Hamilton bekeken, vond het mooi, maar was niet om. Zeker niet voor een kleine 800 euro.

Ga nog even neuzen bij Frederique Constant morgen. Wie weet wat dat nog oplevert.

S&C is een grote keten, altijd zeer rigide met de prijs. Koop daar niet graag.

1 like

Ik zal hem on-topic houden, maar ik begrijp wat je zegt. Misschien eens bij de Bijenkorf of iets dergelijks neuzen…

De bijenkorf is ook een grote keten en die doen al helemaal geen millimeter van de prijs af. Zou daar al helemaal weg blijven op horloge gebied. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Als je bij de bijenkorf om een bepaald model vraagt gaan ze Googlen of slaan ze de catalogus open. Die mensen achter de balie bij de horloges weten er geen pepernoot vanaf haha

3 likes

Check!

Kijk nu ff bij Hudson Bay! Strakke kortingen, goede merken!

Zou gewoon naar elke willekeurige juwelier gaan die officiële Longines dealer is en niet tot een grote keten behoort…

Beide met donkerblauwe wijzerplaat, maar ook te krijgen met lichte wijzerplaat (en voldoen verder aan al je eisen):

Farer Hopewell

Christopher Ward C5 Automatic
c05-39ada3-s00b0-ot_fr

Edit: Heb de plaatjes er gelijk maar even bij gezocht:


2 likes

Asjeblieft zeg, hou eens op met pluggen van je eigen horloge.
Heb je nou al 2 of 3 keer gedaan in dit topic…

Hij is wel prachtig trouwens.

3 likes

Gisteren de Longines Conquest opgehaald bij Eugene van Baal in Nijmegen. Voldoet volgens mij ook aan de criteria die je zoekt. Kreeg er ook een leuke korting op ( kocht wel 2 horloges dus dat zal ook wel meespelen :wink:).
Heeft een blauwe wijzerplaat maar op de foto die gisteravond genomen is lijkt hij wat paars…

4 likes

Yep. Gisteren nog vijf tientjes van een gloednieuwe telelens afgeluld, bij een grote keten die in de prijsvergelijking al aan de bodem zat. Anderen noemen het schaamteloos, ik noem het: snel verdiend. Het is wel goed, ze verdienen er geld zat aan.

2 likes

Moest gisteren trouwens ook nog aan deze denken:

Ook niet verkeerd, elegante kroon zit erop.

4 likes

Ik probeer het eigenlijk alleen niet in de supermarkt :slight_smile:

1 like

Mag wat mij betreft als algemene regel gelden; verkooptopics in het blauwe forum, en geen gepush of geadverteer in de andere subfora (“deze draag ik vandaag, oh ja hij staat ook te koop hint hint”).

7 likes

Please, ik stem voor.

4 likes

In een “… gezocht” topic mag je best een keer je “…” pluggen. Of een keer een subtiel plugje tussendoor, prima.
Maar dit is irritant en zeker niet bevorderlijk voor je verkoop.

1 like

Topper! Als ik een Seiko zou kopen dan zeker deze.

Ik stuur in dat geval meestal een persoonlijk bericht.

3 likes