Advies aankoop breitling colt superocean

Beste leden,

Ik ben van plan een Breitling colt superocean aan te schaffen en wil graag weten waar ik op zou moeten letten bij de aanschaf ervan en wat de juiste vragen zijn om te stellen aan de pa (particulier)verkoper.

Het gaat om een horloge aangeschaft in 1998 met alle boekjes, papieren en zelfs de aankoopfactuur erbij.

Wat is ongeveer de waarde van deze horloges op dit moment?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,
Breitling

Dit moet toch een bijzondere uitgave zijn!

Ik zou navraag doen naar de onderhoudshistorie en daar bij voorkeur de rekeningen van willen zien.

Weet wat je koopt Colt of SuperOcean, zit er facturen bij van uitgevoerd onderhoud, als ie 20 jaar oud is, zonder service gehad te hebben…

Het gaat idd om de superocean van een liefhebber zo gezegd. Gaf aan dat hij de horloge dagelijks draagt, zitten normale gebruikerssporen , wijzer vertoont geen verkleuring, glas is krasvrij en heeft een service beurt gehad (na laten kijken en schoonmaken) maar bij een hobbiest en heeft hiervan geen factuur.

Want die zijn behoorlijk prijzig?

De superocean wel ja

Binnen de Superocean lijn heb je meerdere types. Foto van de set of tenminste een typenummer zou helpen.

Je kan er een nieuw horloge van kopen…

Het gaat om de A17040

Dat zeker maar ben dol op breitlings en vooral de A17040

Die van marktplaats?
Zou overigens minstens voor een a17045 gaan. Opgelegde logo is voor mij een must.

2 likes

Nee geen een van marktplaats.

Dus er zijn nog verschillen ook tussen die type horloges?

Ik zou je eerst eens inlezen voordat je overgaat tot koop. Er zijn meerdere types, waarbij de een misschien meer aansluit bij je wensen dan de andere.

Check
A17045
A17360

Of colt a17380 (staat een hele mooie op het forum

A17380

1 like

Ja ga ik zeker even doen. Heb je een linkje voor mij waar ik die kan vinden?

Www.google.nl

:joy: type het nummer in en er gaat een wereld voor je open.

Edit; je bedoelt die Colt natuurlijk
Moment.

Zitten geen papieren bij en dit komt heel sterk terug in de prijs. Horloge is 100% echt en werkt meer dan prima. Zou een top aankoop zijn als je het mij vraagt :blush:

Mijn ex

Idd heel mooi, maar ik wil toch graag voor de A17040 gaan ook met een blauw binnenwerk btw.

Maar ik neem aan dat de verschille hem alleen in de looks zitten of ook technisch?

Geweldig mooi!

Waarom heb je deze verkocht en was jij de 1e eigenaar ervan?