Advies aankoop Nederlands horlogemerk tot €500,00

Beste mensen ben aan het kijken naar de verschillende Nederlandse horloge merken, maar de keuze is nog best groot, zoek naar een horloge tot ongeveer € 500,00 hou zelf van een rustig horloge niet te druk, wil graag advies van merk en kwaliteit van horloge, graag ontvang ik jullie voorstel van horloges om naar te kijken.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

2 likes

Even verplaatst naar Algemeen.

Kijk eens naar dit lijstje. Dit moet je wat verder helpen:

1 like

https://www.horlogeforum.nl/t/hfle-2020-finaal-voorstel-delft-watch-works/234644

Tja, wanneer is een horloge een Nederlands merk? De uurwerken zullen ongetwijfeld uit een relatief ver land komen :joy: Maar kijk eens naar Fromanteel, verkrijgbaar bij de Bijenkorf o.a. Mooi binnen je budget.

2 likes

https://www.horlogeforum.nl/t/tk-leff-amsterdam-tubewatch-s42/236618?u=mafkees

2 likes

Heb je een idee wanneer ze met de reguliere uitgave gaan beginnen???

Heeft Maen niet Nederlandse roots? Jawel, toch?

1 like

Subdelta Quattro… Moet te doen zijn voor 500 euro.
Vind ik te weinig, gaat de mijne niet voor weg in ieder geval.

5 likes
4 likes

3 likes

NL marketing misschien…

1 like

Kijk eens bij Aevig. Heel interessant Nederlands merk.

3 likes

De zangeres? Oh nee dat is Maan

1 like

Afgaande op haar keuze in mannen is die ook niet te strikken met een budget van €500 :cry:

Maar misschien @Brunmontagne eens checken @Romein!

2 likes

MIjn beide suggesties zijn al genoemd, Maen en Aevig.

Ik zou kijken of ik nog een Horlogeforum limited 2020 kon bemachtigen.

image

5 likes

Ik zou ook zeggen Fromanteel. Ik heb er zelf ook 2. Mooie horloges en prima binnen budget (quartz). Sinds kort ook automaten, maar dat begint volgens mij vanaf 800 euro.

Moest inderdaad ook meteen aan Fromanteel denken. Niet echt mijn ding, maar voor hun prijsklasse zetten ze een uniek product neer!
Leuke sidenote: ze zijn met een financieringsronde bezig en je kunt als liefhebber voor een relatief klein bedrag aandelen kopen. Ze willen namelijk ook buiten NL groeien.

1 like

Ik heb een Fromantel Globetrotter gehad. Hoewel een opzich eigenzinnig gezicht, vind ik het prijs-kwaliteit niet best. Allen 42mm, zelfde kast, secondewijzer niet goed uitgelijnd en dan ook nog 400 en nog een stuk meer.

Ik zou het niet doen. De mijne heb ik ook verkocht en nooit spijt van gehad.

Batavi gmt/noordzee Diver?