Afblijven en heel, heel hard wegrennen!!
Dan ️ of
en chrono.24 opnieuw opstarten en de minimum prijs paar duizend hoger instellen…
Afblijven en heel, heel hard wegrennen!!
Dan ️ of
en chrono.24 opnieuw opstarten en de minimum prijs paar duizend hoger instellen…
allememaggies, echt het slechtste exemplaar wat ik ooit heb gezien!
Was dit een testexemplaar die bij MythBusters gebruikt is?
Dank voor de adviezen , ik ga verder kijken voor een mooie fullset , mochten jullie adviezen hebben ik zoek een Rolex tussen de 5000- 7000
die two tone sport modellen zoals die sub zijn eigenlijk vaak amper meer waard dan de volledig stalen en in sommige gevallen zelfs minder.
Dat wordt dan een nieuwe Oyster Perpetual, een Airking of een Explorer 1.
Je hebt dan een mooie nieuwe met doos en papieren en als je hem een jaar of twintig houdt, dan is het misschien ook nog wel een goede investering.
Zijn genoeg andere opties toch? Een 5 digit sub moet kunnen nog. Laatst op het forum stond bijvoorbeeld zo’n 5 digit clown fullset voor 6600 euro.
Als je de stickers erop laat zitten wel ja, maar tegenwoordig halen ze die er bij de verkoop al af.
KOPEN!!! en meteen keihard het “meest afgeragde horloge van het forum” ownen!
Misschien zit er een heel mooi verhaal achter. Het horloge van James bond geweest die door drie vrachtwagens is overreden en daarna tussen een wals met zn linker pols kwam… dan is het wel een gave hoor!
Dank allen, zit op de site van filipucci te kijken, en daar staat genoeg in de prijsklasse wat ik zoek. Ik heb MJ in Antwerpen laten weten dat ik er vanaf zie.
Succes met je zoektocht, maar vergeet niet alles goed te checken en na te kijken vooraleer te kopen!
Ook in het ‘ervaring met…’ topic zul je wel het een en ander vinden
Nice! Meestal zie je hem in groen/ blauw… deze niet eerder gezien. Gefeliciteerd!
Dank voor de tip van dit horloge! Heb hem gelijk voor mij laten reserveren. Wrijf ik hem een beetje op en kan hij zo naar het blauwe gedeelte
U bent handelaar? En koopt alles onder listprijs…, geldt dat ook als u zelf verkoopt?
Oh ohhhh, dat wordt weer een ban voor mij. Ik wacht met verve op de advertentie.
Denk dat 11.000 een nette prijs is straks. Beetje cape cod en hij kan er weer tegenaan.