Advies aankoop Rolex 16613

KOPEN!!! en meteen keihard het “meest afgeragde horloge van het forum” ownen!

5 likes

Misschien zit er een heel mooi verhaal achter. Het horloge van James bond geweest die door drie vrachtwagens is overreden en daarna tussen een wals met zn linker pols kwam… dan is het wel een gave hoor!

1 like

Dank allen, zit op de site van filipucci te kijken, en daar staat genoeg in de prijsklasse wat ik zoek. Ik heb MJ in Antwerpen laten weten dat ik er vanaf zie.

3 likes

Succes met je zoektocht, maar vergeet niet alles goed te checken en na te kijken vooraleer te kopen!
Ook in het ‘ervaring met…’ topic zul je wel het een en ander vinden :wink:

Zolang je maar wel een model kiest die je niet veel ziet. Iets onderscheidends is wel zo leuk. :nauseated_face::frog:

Vorige week heb ik een Milgauss gekocht

7 likes

Nice! Meestal zie je hem in groen/ blauw… deze niet eerder gezien. Gefeliciteerd!

1 like

Dank voor de tip van dit horloge! Heb hem gelijk voor mij laten reserveren. Wrijf ik hem een beetje op en kan hij zo naar het blauwe gedeelte :slight_smile:

U bent handelaar? En koopt alles onder listprijs…, geldt dat ook als u zelf verkoopt?

Oh ohhhh, dat wordt weer een ban voor mij. Ik wacht met verve op de advertentie.

2 likes

Denk dat 11.000 een nette prijs is straks. :rofl: Beetje cape cod en hij kan er weer tegenaan.

1 like