Advies aankoop seiko SBDC053 via chrono24

Wat denken jullie?
Nieuw met alle papieren en de doos door een geverifieerde handelaar.

Ben wel benieuwd of ik BTW moet betalen op deze prijs of op de adviesprijs via Seiko :thinking:

Heb maar 1 ervaring op chrono24 en heb nog nooit iets van Japan laten komen
Heb wat bedenkingen bij het zien van zo een high quality foto :joy:

De prijs die je betaald + verzendkosten. Komt nog wel meer dan 100 bij, niet echt een heel strakke deal dus, onzekerheid wat betreft de verkoper en maar 1 jaar japanse garantie

Solojapan verzending vanuit Spanje zonder extra BTW ,importkosten en gratis shipping.

1 like

@Jesus, mooi ding die SDBC069 maar TS heeft op chrono24 een 053 op 't oog. :wink:

1 like

Je kunt Magi een bericht sturen. Grote kans dat hij de 053 gewoon voor je (de topicstarter) kan regelen.

Waarom zou je hem daar kopen? :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

… excuus, maar ûh is dat solojapan. :thinking:

Magi
Volgens Google is dit Magi.

Jazeker, korting als je buiten Ebay om koopt en het netjes vraagt aan Magi :wink:

1 like

Magisch!

Waarom zou die verkoper op chrono er niet zo’n Seiko pasje bijdoen (net als Magi)?
Verder eens met wat je zegt.

+1

+1

Jawel maar dat is 1 jaar. Europees recht heeft besloten 2 jaar, maar voor buiten de EU is dat anders. Vraag maar aan @Krabong

Laagste aanbieding uit Japan.

1 like

Ah, ik wist niet eens dat je langer garantie had als je in NL kocht. Maar ik sloeg aan op Japanse garantie omdat dat suggereert dat je naar Japan zou moeten opsturen, maar je kunt een garantiegeval gewoon bij je lokale Seiko dealert afgeven, als je er maar zo’n Seiko pasje bij hebt gekregen.

Made in Japan wat wil je nog meer @exer

De mijne gaat in de verkoop. Stuur maar een PB als je interesse hebt.