Ik ben opzoek naar een automaat met octagon shape welke betaalbaar is (€1000).
Dus iets in een AP Royal Oak / PP Nautilus / Hublot CF style maar niet in die prijs catergory. Gaat vooral om de octagon shape en de aansluitende band. Gezien mijn medium/smallere pols hoeft het dus ook niet zo mega unit te zijn. Tevens ook geen directe replica of 1op1 homages ala Didun design of Binkada Homage
Voorkeur voor automaat en chronograph.
Ik vind de nieuwe Bell&Ross BR05 Chrono ook echt prachtig maar dat is nog wel echt ver boven budget (6k)
Maurice Lacroix Aikon een optie? Had afgelopen week de Quartz variant gepast en die was ook echt bloedmooi in het echt en nieuw te koop voor €895, dus binnen budget.
Die bulova waarvan je zegt duurder, die zijn zwaar overpriced, heb er 2 verkocht 1 voor 200 euro en 1 voor 100 die niet liep. Echt geen 1000 euro waard oid.
Maar heel simpel en heb geen aandelen, er staat in het blauwe gedeelte wat je zoekt maurice lacroix aikon automaat.
Voor die bedragen was ik wel geïnteresseerd. Ze staan voor absurde bedragen nu te koop. Paar jaar geleden nog rond de 500 en dat vond ik voor een Bulova al te veel.
Ik heb hier een V.O.S.T Titanium voor gekocht. Van 3 Duitse zakenvrienden, die een merk wilden opzetten. Nu failliet en de horloges gaan voor plus minus 150 op Amazon. Quartz Ronda loopwerk loopt precies. Titanium versie weegt 76 gram.
Er zijn ook niet-chronografen in omloop.