Advies bandje Philip Watch

Terwijl ik de bekende stadia doorloop als aankomend horlogefetishist, wil ik het meeste maken van mijn Philip. Het is volgens mij een merk met enig historie en ik vind het model wel grappig.

Ik wil jullie om input vragen. Op de foto zien jullie het originele croco achtige bandje dat op mijn Philip zat.

Nu was het bandje redelijk okay, maar ik heb deze grondig verpest door een oude verfvlek proberen te verwijderen met schuurpapier. I know… aangezien het glanzend leer was, is dit niet meer.

Ik denk dat dit horloge zowel een leren bandje kan hebben zodat hij wat dressy is, maar ook wel een NATO om ‘m wat stoerder te maken.

Ik loop wat stuk op vooral de kleur, want ik kom niet verder dan zwart. Ik heb hem gedragen op donkergroene NATO, maar dat vind ik niet zo mooi met oog op de altijd aanwezige groene gloed van de lume, maar ik kan niets anders verzinnen dan zwart.

Wat denken jullie? Is het leren bandje te redden? Hebben jullie suggesties voor leer of NATO? Of iets heel anders?

Sowieso een zwart bandje. En het horloge verdient leer.

1 like

:point_up_2:

Dat

:point_up_2: Dat zeker

1 like

Grijze struisvogel
Gunmetal nato
Mooi horloge trouwens !

1 like

Dank jullie wel voor het meedenken en voor het compliment. Ik ga sowieso een mooie zwarte leren er bij regelen, misschien wel lizard of zo. Grijs had ik niet direct aan gedacht, maar is zeker een tof alternatief! Ik zal jullie een foto sturen als ik iets moois heb uitgezocht.