Staat momenteel op de originele blauwe racing-style band met ‘Heuer’ vouwsluiting.
Doch mag gerust een bandje met normale pin-buckle sluiting zijn gezien ik al een mooie passende ‘Heuer’ buckle zag :
Iemand echter een idee van het ‘part number’ van deze sluiting ?
Qua bandje dacht ik in eerste instantie aan iets racing-style en in evenwicht met de kleuren van het horloge.
Bijvoorbeeld zwart of zwart met rood stiksel.
Maar exotischer mag ook ter afwisseling
Bedankt voor jullie input so far.
Al wat mooie bandjes zien voorbijkomen
Die Hirsch met ‘grote’ gaten is zeker een mooi bandje … en ze hebben er zelf eentje in zwart met rode details … maar om de één af andere manier vind ik ze net wat te ‘luchtig’ … en prefereer ik die met de kleinere perforaties.
Een Duke heb ik liggen (wel in zwart) … maar denk eraan om de Grand Duke eens te proberen … kan eventueel op de Speedy moest hij tegenvallen op deze Tag
@vierport : waar heb je die Heuer sluiting vandaan als ik vragen mag ? Ik zou wel voor de 18mm versie gaan. Heb je eventueel het part number ? Knappe ‘glassbox’ btw
Ook al wat bruine bandjes zien voorbijkomen … had ik in eerste instantie niet aan gedacht (zie dit meer in combnatie met donkere dial) … maar begin er wat voor te voelen