Advies bij aankoop nieuw horloge

Is het geen optie voor je om voor je budget niet één maar twee mooie horloges te kopen?

Rare prijsklasse , zo tussen 10.000 en 15.000.- hoog genoeg voor alle stalen Rolexen en omega’s en instap jlc, en weer te laag voor de Langes, edelmetaal Rolexen e.d.

1 like

Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem nagenoeg niet draag. Ik heb hem bij Jaap te koop staan en voor de juiste prijs mag hij gaan. Het is wel een heel mooi horloge met een fantastische afwerking. They come and they go!

1 like

Aha, die bij Jaap is van jou

Ben wel heel benieuwd waarom je 'm zo weinig draagt. Wat heeft 'ie voor jou teveel of te weinig?

Ik vind 'm prachtig namelijk en heb 'm op de “misschien lijst” staan (maar ik doe nu 1 erin is 1 eruit en er mag nu niets weg …).

Dank zover voor alle reacties!

Twee mooie horloges ipv 1 grote aankoop kan altijd, maar mijn idee was juist om met een ruimer budget iets heel bijzonders aan te kunnen schaffen. En aangezien ik ook al 2 andere prachtige horloges heb en gebruik, ben ik bang dat 4 horloges wat te veel wordt en ten koste gaat van de draagtijd van een of meer modellen.

Met name de JLC vind ik ook geweldig. Net als de daytona trouwens… :+1:In het bijzonder het huidige model met de zwarte keramische bezel vind ik erg mooi. Ben alleen bang dat deze niet binnen de prijsrange valt.

De kleur van de wijzerplaat van de James Cameron vind ik prachtig. Ik vind alleen de grote tekst rondom bij de bezel niet zo mooi… t is nogal een luxeprobleem natuurlijk, maar ook dit soort problemen zijn er om opgelost te worden :grin:

Omega speedmaster moonphase, komt heel dicht bij je budget

1 like

En dan eindelijk… na lang wachten, wikken en wegen en twijfelen de ontknoping! Gisteren ben ik gebeld dat ik morgen de nieuwe James Cameron mag komen ophalen. Ik kan niet wachten! Foto’s volgen uiteraard

3 likes