Advies chronograaf omega/tag heuer

Ik vind die Omega ook best tof hoor. Niet meer in bezit, maar wel een fijn horloge vond ik.

6 likes

De 7750-layout werkt voor mij visueel maar zelden. En hier zeker niet. Van deze twee, de TH.

1 like

Mijn keuze zou een Speedmaster automatic zijn, die van mij is met een Silver dial:

2 likes

Iets van sinn!? Daarnaast zijn er wel meer met een 7750-ish er in.

Of een speedmaster reduced

1 like

Gebruikte Sinn 103 met solide geschiedenis is zeker te vinden. Zou mijn voorkeur hebben boven de Omega in dit geval; de getoonde TH is wel echt fraai.

1 like
4 likes

De linker heb ik liggen mocht je interesse hebben :grin:

1 like

Ik zou voor de Tag gaan, mooi horloge. Zelf kwam ik ook deze longines met dikke korting tegen (wel pre-owned ) maar nette staat!
Staat te koop op jomashop.

1 like

Ik heb zelf een speedmaster reduced aangeschaft in augustus '23 en die gaat nooit meer weg! Voor de kleinere pols draagt de reduced fantastisch, en zonder te klein te ogen.

1 like

Ja ook een paar leuke longines gezien maar telkens voor mij net niet. Net als bij deze zijn de roman numerals niet helemaal mijn ding

1 like

Ja snap wat je bedoelt, ik hou er normaal ook niet zo van maar vond het bij deze best mooi staan.

1 like

Ik heb momenteel veel chrono’s die weg mogen, en ruim (ruim!) binnen (lees onder) je budget blijven hieronder twee maar zal nog paar opties posten

O.a

1 like

Zoek een mooie 39mm Cosmonauts Chronograph van Fortis!

4 likes

Ik lijk nu @De_Guru wel maar ik zou die FC Highlife Chrono eens bekijken :sweat_smile:

2 likes

Goed advies hier, ik zou ook voor een vintage gaan hier. Ben zelf ook een groot fan van chronographs, zeker degenen die met de racerij in de hoogtij jaren 60 en 70 te maken hebben.

Voor het bedrag krijg je met een vintage zoveel meer karakter en stijl, de huidige chrono’s zijn vrij schreeuwerig en missen stijl.

Ik weet dat je dan misschien je budget moet oprekken maar…

Twee hiervan zijn bij een zeer goed beoordeelde verkoper in Duitsland. Als het een bedrijf is dat ook rechtstreeks verkoopt naast C24 stuur ik altijd een berichtje rechtstreeks met een redelijk bod (10-20% onder C24 prijs).

2 likes
2 likes

Laatste suggestie! Is wel echt een stretch van het budget maar super cool en dicht bij de hoogtijdagen van Heuer in de jaren 60.

4 likes

Dank voor de suggesties, deze tag is wel super tof maar ik ben gezwicht voor het Zenith advies :slight_smile:

3 likes


Dit is echt een snoepje! Ik zou het wel weten.

3 likes

had in mijn C24 favorieten gezien dat hij niet meer beschikbaar was. Veel plezier met dat juweel.

1 like