Advies collectie

Eens! Of de BB36!

Oh wacht…

1 like

Ook een idee…:grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Als je het mij vraagt gaat een extra duiker naast je huidige seamaster je probleem niet oplossen. Een extra duiker erbij is redelijk eentonig, maar dat is mijn mening. Als ik jou was zou ik wellicht een Explorer II 16570 of Tudor Blackbay Pro overwegen. Beide horloges blijven toch enigszins tool watches zoals je huidige duiker maar zijn toch totaal wat anders. Wellicht ben ik biased gezien ik de 16570 heb.

2 likes

Regel mij een Explorer II 16570 voor 2.5k

4 likes

Dat niet, maar zeker meer waardevast dan een breitling colt.

Mooie watchroll ?
Geen drukkers, maar schuifsysteem.
Gekocht via Etsy, bij Mirage watchroll, deze kun je laten personaliseren :sunglasses:

2 likes

Nee dan je idd beter een lening afsluiten om die overige 10k te financieren

1 like

Tutima? Diverse kleuren wijzerplaten.
In titanium

In staal

2 likes

Goeie optie!

5 likes

Superocean Heritage?

4 likes

Gezien je Tudor verleden heb je geen probleem met verschillende varianten van hetzelfde horloge; in dat geval budget ophogen met €1000,- en een tweede Seamaster in een andere kleur/uitvoering erbij.

3 likes

Wat zou je voorstellen van model?

Zoiets?

1 like

Ik ben sterk bevooroordeeld. De Ahoi Neomatik 36 is m’n favoriete Nomos.

Maar een Club Campus 36 is ook leuk. En toen kwam @tompj tot overmaat van ramp ook nog hier mee aankakken:

In 37mm. Met 200m WR, saffier en bracelet. Ik zou goed een verzameling Nomos kunnen hebben.

5 likes

Die club had wat kunnen zijn tot ik de prijs zag 🥲

Out of the box

1 like

Club campus is maar 1100 ballen. De Sport, da’s een andere propositie. Ik neem aan dat je die bedoelde. :innocent::thinking::upside_down_face:

De nomos club sport van het artikel 🥲

1 like

Geen idee wat ik bij deze moet voelen :sweat_smile::joy:

3 likes

Ik vind de Club Campus, Tetra en Ahoi Neomatik eigenlijk leuker. Want meer Nomos.

Die Sport is mooi, maar ze doen hun eigen stijl geweld aan. Als je die dus primair mooi vindt moet je geen Nomos nemen.

1 like