Advies duiker witte wijzerplaat

Hij staat op marktplaats te koop.

Als ik wat modellen heb geselecteerd neem ik de uitnodiging graag aan. Woon zelf ook in Den Haag. En idd, de witte knight is er ook, en ook moeilijk te vinden.

Zeker een mooie klok maar voorlopig boven budget.

Over boven budget gesproken…:slight_smile:

Deze heb ik gehad en niet gedragen, was te groot voor mij.

Ik had hem op marktplaats gezien en vind het een leuke klok. Geeft niet dat het “maar” 100m waterdicht is, dus hou ik in gedachten.

Overall bedankt, heb aardig wat modellen voorbij zien komen en denk toch dat ik voor nu bij Seiko blijf, sorry Siedo: [quote=“Siedo, post:7, topic:82066”]
Dat wil je niet. :wink:
[/quote]

2 likes

Oh ja, de stargate! :thumbsup:

Yep, die draag ik nu eigenlijk altijd.

Oh ja, de skx021 heb ik ook nog gehad maar heb ik ook niet gehouden.

Mooiste witte duiker imho

Fortis B-42 MarineMaster

4 likes

4 likes

De oude Tissot Seastar 1000, hoewel volgens mij ook meer zilver dan wit.

1 like

Oh ja, WOTD; is deels wit ook een optie?

Zááálig !

Ik hoop die ooit eens te mogen dragen.

Witte duikers zie je, in tegenstelling tot zwarte, inderdaad relatief weinig. Maar met een beetje zoeken vind je ze dus wel. Heb ook lang gezocht naar de, voor mij, perfecte witte duiker. Dit vond ik de allermooiste en deze werd het, dus. Maar is natuurlijk geen Seiko :wink: en gaat niet lukken met genoemd budget.

Als het inderdaad een Seiko gaat worden en ook een ‘echte’ witte, vind ik van de hierboven getoonde modellen de SUN Kinetic Tuna het gaafst. Of natuurlijk, als je er één kunt vinden, de witte Sammy!

Succes en veel plezier met het vinden van jouw perfecte witte duiker!

4 likes

Aquaracer is er inderdaad ook met witte wijzerplaat.
Het voorbeeld hierboven lijkt de versie met een zilveren wijzerplaat.

Ik dacht ooit ook een mooie witte IWC Aquatimer te zijn tegengekomen. Bleek het ook zilver te zijn.
Op Chrono24 wordt zilver soms zelfs wit genoemd dus kijk uit met ongezien bestellen.

1 like

Hij is wit sunburst en het licht doet dus een hoop. Is weer anders dan mat spierwit of romig/gebroken wit. Maar zilver zou ik 'm zeker niet noemen. Ik heb bijvoorbeeld ook een zilver sunburst Certina. Maar die is ‘grijziger’ van kleur.

1 like

De Deep Blue Sea Quest Diver automatic is wellicht ook een idee?
Saffierglas en miyota 9015 uurwerk. Wel zwaar aan de pols.

1 like

Deze komt net voorbij op Facebook, de MWW ICONIK 3:
http://www.manchesterwatchworks.com/store/p24/THE_ICONIK_3_(Pre-orders_are_now_open).html

2 likes

Deze staat op MP, saffierglas, nieuwer uurwerk, stalen band

5 likes

Klopt, deze is van mij. Omdat ik niet veel op het hf heb gezeten, heb ik hem daarom op mp gezet.

2 likes

De Magrette dual time vind ik ook weg mooi.

Heel leuk klokje voor de prijs, I like :slight_smile:
Royce, wij zitten vaak wel op dezelfde golflengte :thumbsup:

1 like

Heel tof ding!
Ik ben niet op zoek op dit moment maar anders…

http://www.monsterwatches.nl/index.php/product/wit-monster/

Rob heeft een wit monster, nieuw. 350 op staal.[quote=“peterpan, post:55, topic:82066”]
Klopt, deze is van mij.
[/quote]

Staat er al heel lang op. Wellicht hier te koop zetten en iets scherper prijzen IMHO.

En + 50 euro voor saffier + 50 euro beadblasten + 2e bezel dus prijs lijkt mij scherp genoeg. Maar dit is geen verkooptopic en het is niet dat ik hem moet verkopen, het zou leuk zijn als ie frequenter gedragen zou worden.

1 like