Het is een tijd geleden dat ik online ben geweest omdat ik gewoonweg niets met horloges heb gedaan/kunnen doen. Maar nu probeer ik weer wat actiever op het forum te zijn.
Ik heb ooit een witte monster door Rob laten maken die ik nu te koop heb staan. De monster zit mij net niet lekker genoeg en vind het zonde hem in de doos te laten zitten. Ik wil wel een andere duiker terug want nu draag ik eigenlijk alleen de SKZ323 die ook door Rob onder handen is genomen. Deze draagt veel beter dan de monster dus ik ben benieuwd naar welk type ik het beste kan kijken en dan het liefst met een witte wijzerplaat. Het hoeft geen nieuwe te zijn en budget is ca 425 euro.
Bedankt alvast voor de opties. Te low budget vind ik ook niet erg, dan blijft het spaarpotje een beetje (extra) gevuld. Wil namelijk ooit nog iets moois van mijn geboortejaar kopen.
De Halios is inderdaad een mooie klok, maar als ik bij Seiko wil blijven dan kom ik uit op de nieuwe sun043 (iets boven budget, nog niet 2ehands gezien) of een witte Samurai. Alleen blijft het probleem dat je niet weet hoe ze dragen. De witte big boss heb ik ook gehad en droeg goed, is alleen sporadisch (met originele metalen band) te vinden.