Horloge met witte plaat. Tips?

Zelfs dan… :frowning:

Ja, een duiker met een witte wijzerplaat heeft inderdaad wat. Zie je veel te weinig! Moet ik misschien ook nog 'ns naar gaan kijken.
Ik neem aan dat die Halios niet meer nieuw geleverd wordt? Of moet ie per se gebruikt zijn?
Vind zelf die 300M SD van Orient echt super. Maar ja, jij niet dus; deze kon ik nog bedenken.

Of, in geval van een wat ruimer budget… (mijn quartz grail! :grinning: )

3 likes

Stowa is top. GS nog topper maar prijzig. Misschien mijn andere GS eens wegdoen.

Ja, er is natuurlijk ook een aanzienlijk beter betaalbaar alternatief voor de GS… :wink:

1 like

Niet echt een duiker, wel 200m WR en automaat:
Tissot PRC 200 Automatic

Of eventueel als automatic chrono:

Mag zilver ook?

vind ik persoonlijk de mooiste sumo. Jammer dat ie zo prijzig is.

Anders deze om in het zilver thema te blijven?

4 likes

Magrette dual time vind ik ook erg mooi. Weet alleen niet wanneer hij weer beschikbaar komt.

http://webshop.forasec.com/webstore/magrette/p-1/mag-dt-silver-01--magrette-dual-time-silver.html

Het ziet er naar uit dat er toch een witte Halios mijn kant op komt :slight_smile:

Blijkbaar hebben we dus geen betere alternatieven aan de hand gedaan. :smile:
Nog eentje dan:

2 likes

IS dit iets?

Is uitverkocht.

Ja toch wel, maar ook de Halios-bezitter heeft nav dit topic mij benaderd…is toch eerste keus, de Halios.

Inderdaad, was toch je eerste keus, en als je dan voor iets anders gaat loop je altijd het risico op spijt, of dat je hem alsnog erbij wilt hebben. :sunglasses:
Alvast veel plezier met de aanwinst!

Deze vinnik wel mooi

7 likes

Die Stowa is heel lastig te vinden, ik zoek die al jaren.

gr, HJR

Oeh ja me LIKE maar probeer maar eens te vinden…

Deze is erg mooi idd!

De zeer limited (slechts 25 stuks) Aramar Worldport GMT. Komt uit in mei.

free screen capture

De Steinhart Ocean Two White…

Een Colt 44 ?