Horloge met witte plaat. Tips?

Ik heb al een tijdje een “gezocht” advertentie staan voor het horloge in de link. Tevergeefs tot op heden. Tips voor horloges die er iets van weghebben?

http://www.intlwatchleague.com/showthread.php?2257-SOLD-Halios-Tropik-SS-white-steel-LNIB

1 like

Je kan @Windhund even lief aankijken of hij zijn nieuwe aanwinst aan je wil verkopen

zoiets?

2 likes

Die eerste is mooi…
Oriënt; ik kan niet aan dat logo wennen, helaas.

Deze niet wat voor je?

Zichtbodem, 80 uurs gangsreserve, 10 bar waterresistant etc.

6 likes

Ook niet als het super prijs/kwaliteitverhouding is? :wink:

hoeveel mm diameter?

Met een beetje fantasie komt ie aardig in de buurt…:smile:

Is de Borealis Scorpionfish die te koop staat geen optie?

Diameter 43mm, 10mm hoog en 50mm lug to lug, mooie maten :+1: :wink:

Lugs staan mooi wat naar beneden en lekker dun dus.

1 like

Plongeur wijzer, maar vooral de kleine uurwijzer…twijfel ik aan, verder inderdaad mooi.

Zelfs dan… :frowning:

Ja, een duiker met een witte wijzerplaat heeft inderdaad wat. Zie je veel te weinig! Moet ik misschien ook nog 'ns naar gaan kijken.
Ik neem aan dat die Halios niet meer nieuw geleverd wordt? Of moet ie per se gebruikt zijn?
Vind zelf die 300M SD van Orient echt super. Maar ja, jij niet dus; deze kon ik nog bedenken.

Of, in geval van een wat ruimer budget… (mijn quartz grail! :grinning: )

3 likes

Stowa is top. GS nog topper maar prijzig. Misschien mijn andere GS eens wegdoen.

Ja, er is natuurlijk ook een aanzienlijk beter betaalbaar alternatief voor de GS… :wink:

1 like

Niet echt een duiker, wel 200m WR en automaat:
Tissot PRC 200 Automatic

Of eventueel als automatic chrono:

Mag zilver ook?

vind ik persoonlijk de mooiste sumo. Jammer dat ie zo prijzig is.

Anders deze om in het zilver thema te blijven?

4 likes

Magrette dual time vind ik ook erg mooi. Weet alleen niet wanneer hij weer beschikbaar komt.

http://webshop.forasec.com/webstore/magrette/p-1/mag-dt-silver-01--magrette-dual-time-silver.html

Het ziet er naar uit dat er toch een witte Halios mijn kant op komt :slight_smile:

Blijkbaar hebben we dus geen betere alternatieven aan de hand gedaan. :smile:
Nog eentje dan:

2 likes