Advies duikershorloge, budget +/- €1300

Borrelpraat, vanaf 3:10:

3 likes

Volgens mij is die 100 meter meer een relatieve aanduiding van een categorie dan een absolute waarde. Of denk jij dat je met een 30m water resist ook echt 30 meter onder water kan :wink:.

Moest van ver komen maar deze vind ik ook tof

Ollech and Wajs

8 likes

Ik zou gewoon gaan voor de Omega Seamaster Planet Ocean. Dat vind ik echt een schitterend horloge. En je kunt er tot 600 meter mee duiken, even afgezien wat daar de realiteitszin van is…

Dit,

dit

of dit.

5 likes

Simpel, 2x deze:

9 likes

Ik wou het doen, maar dan gaan ze weer mierenneuken om een paar euro.

1 like

6 likes

Ik zit hier ook nog steeds regelmatig naar te kijken. Die band is zo gaaf! Maar het is wel een beetje een overkill naast mijn Oris.

Aan de TS als je je budget iets rekt… deze kun je met een beetje zoeken nieuw voor €1500 vinden:

8 likes

Nee joh totaal niet, totaal anders qua uitstraling.
Wat een gave details zeg.

2 likes

Echt geweldig hé?? Toch wel één van de mooiste bracelets die ik gezien heb samen met de Wave bracelet :ok_hand:

Dit woord is niet toepasselijk voor HF-wappies :rofl:

2 likes

Ok ok… ik neem mijn woorden terug :smile:

2 likes

:+1: :sunglasses:

1 like

Zet aan
Search to
Look at
Click on buy
Pay with

En jaaah je NA is onderweg.

2 likes

Stuur mij even de link waar deze voor €1300,- te koop staan.

2 likes

Gaaf! Is deze versie nog nieuw te verkrijgen?

Echt een mooi horloge, en de Deauville is ook lekker zomers

7 likes

Ik wilde eigenlijk de collectie verkleinen :sweat_smile: waarschijnlijk gaan er vier horloges binnenkort de verkoop in en mag ik er eentje voor terugkopen. Momenteel ben ik me nog een beetje aan het oriënteren wat het gaat wat worden, maar ik heb al voor lange tijd eentje op het oog. Hoe mooi deze Yema ook is… ik denk dat ik hem toch maar laat liggen.

2 likes

Tell us more… :upside_down_face:

1 like

Skoewalè? :smile:

(Squale 1521)

Er zit er vast wel 1 in de modellenreeks van de 50 Atmos die je aanstaat.

Dan hou je nog geld over voor een 2e in een andere uitvoering, want die wil je op een gegeven moment. :partying_face:

De Heritage Turtle 1968 van Seiko is ook erg gaaf.

Beide dragen wat kleiner dan hun formaat doet vermoeden. :+1:

4 likes