Bedankt voor de suggesties tot dusverre! Er zitten denk ik wel een aantal kanshebbers tussen.
Dat is inderdaad een beetje de vraag, het lijkt allemaal net wat te prijzig. Die Hamilton zullen we ook eens gaan bekijken, ziet er op het eerste gezicht goed uit!
Vintage kopen vind ik toch altijd een te spannend .
Helaas vind ze dit model dus niets, ondanks dat ik het een gaaf horloge vind.
Dat ziet er wel uit als een lichte band, even kijken of we deze ook ergens kunnen uitproberen :).
Helaas, duik horloges vind ze niets! Bedankt voor de suggestie!
Ik lees nu eigenlijk pas dat vele van deze horloges slechts 3ATM zijn! Dat valt me wel tegen zeg. Ik zou niet per se verwachten dat het 10 zou zijn, maar toch wel minimaal 5.
Zijn er hier mensen die ervaring met dit soort horloges hebben? Met 3 ATM zou het toch niet een kwestie zijn van horloge afdoen bij het handen wassen of niet in de regen dragen toch?
Als ik onderstaande zou moeten geloven zou het wel wat mee moeten vallen
Ligt er ook aan hoe voorzichtig je bent denk ik. Ik heb weleens zonder na te denken mn niet waterdichte horloge volledig onder de kraan gedaan tijdens het wassen van mn handen, dat zou ik niet adviseren. Gewoon een beetje opletten dan komt het vast wel goed. Maar bij twijfel niet doen, want je wil het wel kunnen dragen zonder je steeds zorgen te maken of je toch iets anders had moeten kiezen