Advies en info aankoop Rolex Datejust 36 via Chrono24

Goedemiddag heren en dames,

Ben geïnteresseerd in een “zo lijkt het” mooie Rolex Datejust 36 uit de U.K.

Mag ik jullie vragen te kijken naar de foto’s en bevestigen of het een echte is.

Horloge is in de U.K maar voor 50 pond kan het verzonden worden wat zouden jullie doen erheen gaan of laten verzenden?

Betaling gaat via Chrono24, hoe gaat het als de horloge niet aan de omschrijving voldoet? (terug sturen geld terug mogelijk?)

Alvast bedankt en alle tips zijn welkom!

Voor dat soort bedragen wil er naar toe kunnen rijden, beoordelen ter plekke en betalen. Buy the seller…Minste gezeik. Maar dat ben ik. Het horloge zelf ziet er oké uit maar is ook niet heel moeilijk na te maken. Om nog maar over de servicegeschiedenis en verborgen euvels te zwijgen. Is ook niet zo’n moeilijk horloge om hier in NL aan te kopen. Maar de prijs zal wel aantrekkelijk zijn?

2 likes

Altijd vragen naar service geschiedenis.

1 like

Gaat om een horloge die verkocht is in 2018 zit nog dus dik in de garantie.

Voor een paar ponden erbij kan je er naartoe vliegen, dat is wat ik zou doen, veel safer.

groetjes Lenno

p.s. voor een G-shock zou ik dat niet doen natuurlijk

Was de vraagprijs dan?

Koop je van een handelaar (trusted seller) of privé persoon?

Is hij zoveel goedkoper dan een handelaar hier in nl?
Zou voor deze bedragen altijd gaan halen, sterker nog zou er meer voor betalen als deze in nl te koop staat, mocht het niets zijn ben je zo weer thuis :wink:

Ik heb geen koop-ervaring met Chrono24. Horlogedozen bewaar ik trouw.
Als ik een 2e hands exemplaar koop wil ik graag de originele doos erbij. Is die niet meer aanwezig, dan ligt het eraan hoe graag ik dat horloge wil hebben of de koop doorgaat.

En een jonge Rolex zonder doos, nee, dat wil er bij mij niet in.

2 likes

Vreemd dat doos er niet bijzit, terwijl horloge slechts 3 maanden oud is. Aan de andere kant: hoe veel waarde hecht je aan doos?

Heb wel eens via Chrono uit Griekenland gekocht zonder problemen, dus kan je over de coulance niks vertellen. Vraag anders live foto’s of video op. Moet volgens mij geen probleem zijn (als ze het horloge echt willen verkopen). Buy the seller!

Wat voor horloge is het eigenlijk?

Succes ermee.

1 like

Hallo iedereen,

Ook ik zou jullie kennis op het moment kunnen gebruiken. Het gaat over een rolex submariner. Zouden jullie naar de foto’s kunnen kijken en beoordelen of dit te mooi is om waard te zijn ?
Ik ben nog aan het bieden maar hoeveel is hij ‘echt’ waard ?





Nep

2 likes

Tekst in op de doos in niet des rolex’. Evenals de tekst in het horloge. Geen originele stickers. En op de laatste foto ziet hij erg slecht uit. Nep…

Edit: plus nog veel meer

2 likes

:pensive::pensive::pensive: :sweat:

Edit: over het bieden, ik zou twijfelen tussen €5 en €10…

1 like

Aan de andere kant. Als je op deze manier een horloge wilt kopen vraag je er misschien ook wel om opgelicht te worden…

Ik was er zeker niet over uit of ik deze horloge wou kopen.
Mijn gevoel over deze horloge is versterkt door je mede forum leden.

wat is de vraagprijs dan?

Een vreselijke namaak. Er staat ook ten onrechte een GMT-Master II referentie in gekerfd. Voor €10 zou ik het wel gokken. Dan kun je voor een klein bedrag een grote groep mensen laten denken dat je serieuze speler bent.

1 like

Die 0 in de datum… hahahaaaaaa
Biedprijs geeft de datum aan :joy:

1 like

In de advertentie op marktplaats staat ook dat het een namaak is. Hoezo vraag je dan überhaupt of dit horloge ok is?