Advies en waarde gevraagd Omega Constellation 1988

Hoi ,ik heb dit horloge in 1988 nieuw gekocht en ongeveer 20 jaar dagelijks gedragen ,is na lege batterij in zijn doos gegaan en er na 10 jaar nu dus weer uit
.Is nog helemaal origineel maar heeft natuurlijk wel zijn sporen van het dragen ,glas is nog helemaal krasvrij maar op de wijzerplaat zit wel een verkleuring/ vlek ? .
Vandaag een nieuwe batterij in laten zetten en het horloge loopt tot nu toe weer prima ,wat is nu nog ongeveer de waarde in deze staat bij verkoop en wat kost een opknapbeurtje voor deze Constellation ongeveer . Dit om te bepalen of ik hem wil verkopen of op laten knappen en houden . alvast bedankt voor de info

Het gaat om de Omega Herenhorloge/Unisex 33mm Constellation in staal


De orginele doos heb ik er nog bij maar de papieren niet meer

3 likes

Bijgaand een link naar een veiling, dan heb je een idee wat hij kan opbrengen, zie ook de schatting van veilingmeester. (voor wat het waard is… :wink: )

Gewoon je Omega Quartz zelf houden! (Waarde schat ik op iets tussen €400,00/€600,00 in mooie staat). Mijn Omega Quartz uit 1979 (34,5mm) draag ik met plezier:

2 likes

Deze kleine Conny’s vind je regelmatig op marktplaats vanaf zo’n 200 euro. Dat zal de waarde ook ongeveer zijn, misschien een paar tientjes meer.

Bedankt voor de info :+1: