Gewoon proberen, mij zit ie als gegoten. Dus wie weet.
Explorer zou wel heel vet zijn! BB36 is mij te flets, weet niet goed waarom, heb hetzelfde met de BB58’s

6ATM
10atm, alles eronder is afwasspatwaterdicht
En ik kan 't weten, heb er een Speedmaster aan geofferd
Die spitfire heeft wel een schroefkroon alleen begrijp ik dat dit niets te maken heeft met waterdichtheid.
Waarom maken ze deze simpele modellen niet gewoon 10ATM bestendig, zelfs de goedkope Chinese horloges zijn het😩

ik dat dit niets te maken heeft met waterdichtheid
*Geen effect heeft

BB58
heeft geen

gebrek aan micro adjustment
ik tel 3 gaatjes in mijn clasp
Ik wil die nieuwe tudor clasp, voor minder doe ik het niet😜
hebben ze dat veranderd dan? raar
Niet voor de BB58, maar op de Pro en pelagos zit echt een super mooie sluiting met dat mooie micro-adjustment systeem. Zodra ze die op de BB58 zetten ben ik om
ik heb dus een bb58 met micro adjustments maar volgens jou is dat nu niet meer het geval?

super mooie sluiting
Ik heb 'm gehad en werd er gek van, theoretisch leuk, in de praktijk een tamelijk lompe, weinig subtiele oplossing. Antwoord op een vraag die niemand heeft gesteld…
Ik heb ook 3 gaatjes micro erop.
Nee sorry, ik was onduidelijk, ik doelde op dat fancy syteem van tudor. Er zitten idd 3 gaatjes adjustment op!
Ik reageerde puur op de uiterlijke verschillen van beide horloges. Viel me zo onder elkaar heel erg op. Merk, status, hype etc. hou ik me niet mee bezig.
Voor mij zijn ze allebei niet te betalen. Maar eens, het verschil in prijs is enorm!
BB pro dan maar.
Correct
Doxa?