Net boven budget, maar bij een betrouwbaar adres in Amsterdam. Als je 15 biedt krijg je hem misschien wel mee.
Alles behalve de genoemde merken
Er is zoveel meer.
Die AP is wel gaaf
Die treebark IWC gezien in het blauwe gedeelte?
Er staan ook nog twee knappe gouden Breitlings in het blauw. Moet je wel nog even zoeken naar een gouden band, maar dan kan je alvast glimmen.
Dan vind ik dit een betere optie aangezien er 50 jaar garantie en service op zit en onder de prijs van de TH zit;
+10 punten voor deze, had ik instant gekocht.
Er staat ook een erg mooie gouden GS in het blauw, geen gouden band (leer) wel erg mooi!
Vertel eens je voorkeuren op het gebied van:
- band (integrated of juist niet)
- stijl (sportief, dress, etc)
- complicaties die je een pre vindt?
Vanwege je eis dat het een fullgold bracelet moet zijn zit het gros van het aanbod in de wat meer bijzondere en minder bekende (kleine) modellen.
Ja, jong gebruikt; dat scheelt altijd. Maar, 50 jaar garantie en service? Hoe zit dat dan? Nou ja, zal nooit kunnen wennen aan die datum. Dat is gewoon echt een esthetische misser van jewelste, vind ik in ieder geval.
Ja twijfel zelf ook nog steeds:
Enkele samples die ik gezien heb (en vast heb gehad) die op de lijst staan:
moeilijk moeilijk
Deze was nieuw 19k bij Hodinkee maar met EU invoer werd die echt te duur.
Op de Zenith site staat mijn A386 geregistreerd per 2021 tot 2071, ik stuur voor het eerst komende mei 'm op voor een service bij de fabriek. Aangezien ze weten dat deze ref zo verkocht is zie ik hem wel terug zonder kostenopgave, enz.
Geen moeite met de datum, die kende ik al van mijn Carrera.
Ja! In combinatie met:
Oeh very nice - of ik 'm nou bij Filipucci zou kopen…?
Koopje
Houd de website van goldammer eens in de gaten en hun insta account. Komen regematig van dit soort parels voorbij!
Beter word het niet mijns inziens!
idd een heel gaaf account. Ook vind je het horloge niks, op de manier zoals zij het presenteren zou je het toch willen
Haha zij hebben het belichtingsspel écht uitgespeeld. Twee keer horloge gekocht daar, Carrera uit 1962 en een Rolex. Rolex teruggestuurd want dat was echt te gortig (fotos in onderstaande post).