Een tijdje geleden een Omega erfstuk gekregen waarvan de originele BoR versleten en incompleet is, Daarom draag ik 'm voorlopig op leder. Na wat wisselen kwam ik uit op een 17mm Pryngeps krokodillen lederen bandje welke ik enkele jaren geleden op het HF heb gekocht.
De kleurencombinatie bevalt me wel al zou ik nog liever iets meer naar donkerrood of Bordeaux willen.
17mm is natuurlijk te smal maar het bandje zit super comfortabel. Pryngeps ken ik alleen als horloge microbrand uit Italie en volgens mij is het geen bandjes fabrikant.
Qua lengte zoek ik maximaal 11/7 cm zoals deze anders krijg ik zo’n uitstekende flap.
Maar ik vind 55 euro een onwaarschijnlijk lage prijs voor een echte krokodillen lederen band.
Liefst een ongevulde band, eventueel een licht vulling maar geen bandje dat maanden nodig heeft om ingedragen te worden.
Bedankt voor de tip, nooit van gehoord. Aardig wat keuze. Ook fijn dat ze veel keuze in lengtes hebben. Bij sommige banden is zelfs de padding te kiezen. Ik ga hier maar eens even de tijd voor nemen om deze website door te spitten.
Doet mij denken aan een bandje wat ik heb van Morellato, type Liverpool. Heb zo snel geen duidelijker foto, maar ff Googlen geeft je vast duidelijk beeld. Draag 'm zelden, dit horloge nu ook verkocht, maar ben er best tevreden over.
Ja, volgens mij hebben wij daar in het verleden nog wat berichtjes over en weer gestuurd?? Ik droeg 'm te weinig. Leuk horloge maar ik pakte steeds wat anders