Je benoemt precies het model van Sinn dat ik regelmatig heb overwogen! Die blauwe wijzerplaat is heerlijk (afgaande op foto’s)!
Dan ben ik gelukkig niet de enige Helemaal als ik die voor 1500-1600 kan bemachtigen. Ik ga em binnenkort eens proberen te passen.
Kan me haast niet voorstellen dat iemand dat horloge lelijk vindt!
Ik weet zeker dat ik met heel veel plezier een Grand Seiko quartz zou dragen. Maar er zijn zoveel opties qua kastvorm die ik mooier vind (maar ook meteen in een veel hogere prijsklasse liggen).
De meeste Ball watches kosten (ruim) boven de € 1.500,-. En van al die tritiumbuisjes op de indices en de wijzers moet je houden. Hoewel het met Kerst natuurlijk wel een feestelijk gezicht is …
De keuze is reuze. Maar volg altijd je eigen smaak en laad je niet leiden door internet. Enigste advies is dat je de eventuele afschrijving door iemand anders laat afschrijven. Dan blijft de hobby leuk.
Ik heb nog 2 horloges incoming Ik toon deze zeker zodra ze er zijn.
Voor volgend jaar en verder heb ik geen concrete doelen. Een Grand Seiko Spring Drive staat nog op de wensenlijst, al heb ik geen idee welke En er is nog zoveel meer moois