Hij lijkt op deze foto’s niet rond… Wel een fascinerend merk! Ik heb alleen nog iets tegen die lugs.
Toch is hij rond. Ik denk dat het de hoek is in samenspel met de kroonbeschermers. En wat de lugs betreft: Die maken het wel een echte bandenvreter. Je kunt er alles op kwijt zonder te grote lug gap, dus ik ben overtuigd. 
Ik denk dat het de abominabele foto’s zijn.
Zonder dollen. Het komt door de hoek waaronder de foto’s zijn gemaakt. Ik heb de camera bij me straks. Komt goed. 
Wel een heel vet horloge. Zonder meer.
Ik ook.
dat dacht ik ook meteen! Er staat er hier eentje te koop.
Heb zojuist deze topic helemaal gevolgd, ben benieuwd wat het is geworden! En anders wil ik nog een optie toevoegen, een Rolex Milgauss wellicht?
Hij is er nog niet… Sta wel op de wachtlijst bij de AD voor een Explorer. Hoop dat het niet al te lang duurt. Ik wacht nog even tot de zomer en ga dan sowieso nog wat nieuws halen. Hoop dat de winkels hier dan weer gewoon open zijn en ga dan eens rondkijken. Ik ben ook wel benieuwd of er volgende maand bij Watches and Wonders nog iets leuks wordt gepresenteerd.
Daarnaast spookt de Omega Seamaster 300 die @El_penumbra noemde ook de laatste tijd door mijn hoofd. Zou een gave aanvulling zijn voor mijn collectie omdat het een duiker is met ook een mooie classy uitstraling. Een duiker ontbreekt nog. Vind hem op foto’s op het forum altijd erg mooi. Zou wellicht ook iets kunnen zijn maar zou hem graag eerst eens passen.
Milgauss vind ik ook een heel mooi horloge. Vooral de blauwe. Thanks voor de tip