Don’t ask me!
Ik ben nog heel ver verwijderd van zo’n horloge!
Maar ik mag ze graag bewonderen, en juich iedereen toe die ze wel in bezit hebben.
Je bent van harte welkom om een paar opties te komen passen!
De explorer! Volg je gevoel en dan ga je voor de meest voor
de hand liggende keuze.
AD lief aankijken en misschien kan je eentje voor list kopen ergens dit jaar. Of eentje via HF.
Ik heb die van mij nu een dikke maand en pfoe wat een lekker ding 
Waarom ga je voor een alleskunner érbij? Je hebt al drie prachtige horloges waar je blijkbaar geen afstand van wilt doen… dan wil je toch een aanvulling? Of evt twee aanvullingen? Just my two cents… ik zou voor een dj met fluted gaan met een sandburst (als alles kunner). Dan heb je echt alles wat je wilt.
Goede vraag. Ook wel iets waar ik zelf over nagedacht heb. Het idee is een horloge waarmee ik op vakantie lekker op het strand kan zitten, het zwembad in en 's avonds ook nog in een chique restaurant met een overhemd kan dragen.
Het slaat allemaal nergens op, ik weet het. 
Goed antwoord. Lekker doen!
Fortis F41 of Longines Legend Diver vind ik beide heel mooi. Maar voeg deze ook alleen toe om wat alternatieven te noemen.
Omega Railmaster is ook nog geinig.
Prachtig! Heb zelf al de Defy met de skeleton plaat. Deze erbij zou misschien gevoelsmatig iets te veel van hetzelfde worden.
Ik heb een 214270 explorer en een SBGA211. Beiden ±6k en fantastische alleskunners!
Dat begrijp ik😇
Ik zou ook voor een Explorer gaan!
Waarom noem je je huidige collectie bescheiden eigenlijk? Zenith + Omega + Longines is iets om trots op te zijn. Wel een leuk topic! Alleskunner is soort van ultiem horloge.
Niemand die een Milgauss adviseert???
valse bescheidenheid? 
Breitling Superocean Heritage
ik niet omdat ik hoop op een nieuwe Milgauss binnen een paar jaar
Wordt voor 6k wel lastig denk ik. Anders zou ik die zeker adviseren.
Al eens aan een Tudor Blackbay 58 gedacht?