Waarschijnlijk zal de leeftijd van je zoon niet veel afwijken van mijn leeftijd, maar dit is echt een top horloge voor een jong iemand. Stalen band draagt er fijn, naar eigen smaak uiteraard aan te passen. Betreft de WAF2110, gaat voorlopig ook niet weg en er komt geen vintage voorlopig op mijn pols.
Ik begrijp dat 't ook een tweedehands mag zijn?
Heel persoonlijk natuurlijk, maar tenzij het een echt icoon of door mân vader gedragen horloge was, zou ik zelf liever een nieuw horloge krijgen voor zoân gelegenheid. Maar gebruikt is de keuze natuurlijk bijna oneindig.
Als het een nieuwe moet (mag) zijn, vind ik deze nog steeds erg geslaagd.
(plaatje âgeleendâ van internet)
En leuk als ie na zân studie nog wat gaat reizen, Davosa World Traveller.
Succes met kiezen!
Hamilton pan europ
Glycine Combat Sub.
In veel verschillende uitvoeringen te krijgen. Ook op leer.
Enorm goede bandenswapper en comfortabel door de platte kast.
Enkele voorbeelden:

Ik denk dat de LLD echt top is. Een horloge van een bekend merk met dezelfde uitstraling onder de horlogeliefhebbers als een Rolex Sub of een Omega Seamaster. Het model wordt zeer gewaardeerd (en terecht naar mijn mening)
Daarnaast kan hij lekker aan de slag met bandjes.
Wat fotoâs om je lekker te maken:
Goede suggestie, naar mijn menig mag het een wat sportiever horloge zijn, dus met een stalen band en veel natoâs. Jonge kerel, geen dressy horloge. Merk met een beetje heritage is goed, doet hij nooit meer eeg toch. Tag heuer aquaracer ook een goede suggestie.
Heel mooi klokje. Als iemand een goede prijs weet, afgezien van Chrono24.
Ik heb deze te koop staan hier op hf.
Meer informatie over je zoon? Is het een sporter of een studiehoofd (of allebei). Is hij klein met smalle polsen of een beer van 2,10 met giga polsen. Wat schat je zelf in dat hij wil dragen. Een stevige duiker of een meer dressy watchâŠ
Ja gezien
Maar heb het horloge inmiddels weer zo vaak gezien en gepost dat ik er weer verliefd op ben geworden. Na vandaag haal ik hem uit de verkoop. Te mooi om voor minder te verpatsen.
On topic: gezien het zijn eerste echte horloge gaat worden, zal het een horloge worden wat veel wordt gedragen gok ik.
Ik zou de Oris Aquis Date op rubber aanschaffen. Kan je nieuw kopen voor dat geld en is een geweldig horloge.
De Pontos S Diver komt ook in aanmerking. Ook een bandenverslinder die de klok steeds een ander uiterlijk geeft
Ik weet er nog wel eentje die te koop staat
https://www.premiumwatches.com/media/image/H32606585.jpg
Hamilton maakt leuke horloges in deze klasse.
Een mooie Damasko lijkt me niet verkeerd, voldoen aan al je eisen, en past mooi binnen het budget(kortingscode INTRO10): https://www.jurawatches.co.uk/collections/damasko-watches/products/damasko-watch-da-35-da-35-leather-pin-dmk-057
(zijn verschillende kleurencombinaties)
Deze is ook erg leuk:
Zorgt ook voor extra bragging rights voor je zoon, beste staal in de horlogewereld, etcâŠ
op de een of andere manier vind ik Tag Heuer een typisch afstudeer horloge ( geen echte argumenten voor ). Wellicht kun je ergens een mooie aquaracer vinden ?
Ik heb deze foto een 2-tal weken geleden gemaakt in de outlet in Roermond (Weet niet hoe ver je daarvan woont)
Maar zoals je ziet staat links een aquaracer voor âŹ1010. Of zou dit een vrouwenmodel zijn? Kenners?
Ikzelf heb toen mân Hamilton gekregen en ben er nog steeds heel blij mee!
Denk een quartz.
Is, zo te zien een WAP1110 (of een 1112; is niet helemaal goed te zien op deze foto). De (gents) quartzversie dus, van het vorige model Aquaracer. Die zou ik zelf ook zeker niet in de kliko pleuren, als ik 'm als afstudeercadeau kreeg.