Zeer goed. Het is dat die Hamilton zo geweldig is anders was de cocktail (de sarb065 dus) mijn dresser.
De intramatic? Ik vind de seiko echt zoveel mooier , Vind je hem eigenlijk niet te hoog(sarb)? heb dat weleens gelezen.
Ja die is echt top. Rustig, strak, plat, heerlijk retro. Geweldig. Nadeel van de Seiko is het mineraal glas en het 21.600 bph uurwerk. Hij is wat dikker maar dat is ook een voordeel want dat maakt hem wat minder stijf. Je kunt makkelijk bandjes variëren en er meerdere kanten mee op.
Nieuw €350 ongeveer. Schrijven nauwelijks af dus tweedehands kopen heeft niet zo veel zin.
De Sarx015? Een sportieve dresser!
Nieuw kost hij iets meer dan 400 dacht ik, maar de mijne mag voor een stuk minder weg. Heb je nog over voor een tweede horloge
Geen ervaring met de site, wel goede ervaring met ‘creationwatches’. Ik kan geen link sturen maar daar is deze Tissot 284 euro.
Enkel kans op BTW bij de douane.
Kijk ook eens naar de Seiko’s e.d. op de site. Wellicht vallen enkele onbereikbare hier wel binnen je prijsklasse!
en invoerrechten en inklaringskosten door de vervoerder, al met al bij elkaar ongeveer 25%
Die Hamilton is inderdaad echt een TOP dress Watch! Ik kocht een paar jaar terug de Longines Conquest Heritage (de 40mm versie) maar als ik die niet zou hebben, dan kocht ik zo’n Hamilton
Ja mooi! Vooral de limited daarvan is schitterend. Die is zonder datum.
hamilton spirit of liberty, zelf altijd een erg gaaf horloge gevonden. Misschien iets boven budget nieuw… Die Seiko cocktail blijft ook echt heel gaaf in deze prijsstelling, Eigenzinniger vind ik persoonlijk.
Ik weet niet waar je het over hebt??
Staat toch een hele mooie Hamilton American classic van Randyu te koop binnen budget, zou dat zeker overwegen.
@Klokkengek (oeps had verkeerd ge-quote)
Ja prachtig de Longines Heritage Ook de nieuwe 60th Anniversary edition vind ik zeer mooi.
Vreemd genoeg heeft Hamilton mij nooit veel gedaan eigenlijk…
Ik zie in dit topic veel re-editions voorbij komen, misschien zou een echte vintage je ook wel aanspreken?
Voor 400 zou je ook een Omega Seamaster uit je jaren 60 kunnen kopen…
Echt een zeer chique horloge is dat! Eigenlijk behoeft een echte dress Watch inderdaad ook geen datum te hebben.
Die Longines is gewoon een plaatje
Maar natuurlijk wel een héél andere prijsklasse dan de Hami …
Klopt eigenlijk is dit niet het juiste draadje maar wilde even kort inhaken op de Heritage…sorry voor off topic.
(wel als enige dresser hoog op mijn wishlist)
En waar mag dat zijn dan koop ik hem daar volgend jaar als ik me bachelor heb gehaald :D?