Bij toeval ontdekte ik dit prachtige forum en heb me gelijk aangemeld omdat ook ik in een toenemende mate geïnteresseerd raak in mooie horloges met een verhaal er achter.
Een paar jaar geleden een Tissot Automaat gekocht. Volgens mij een horloge ter eere van het 150 jarige bestaan van Tissot. Helaas na een jaar of 3 is hij er mee gestopt dus ik moet hem nog eens wegbrengen. Het leuke van dit horloge vind ik altijd nog de “doorzichtige achterkant”.
De laatste tijd ben ik me aan het orienteren op een nieuw horloge. Een model wat me erg aanspreekt is de Edox Les Vauberts Open Heart Automatic. Helaas is dit horloge zo rond de 800 euro wat eigenlijk een beetje boven m’n begroting is. Het model spreekt me erg aan ivm “het open gedeelte” boven aan de wijzerplaat.
Welkom Arthur, ik ben het eens met Bidle, beter iets langer doorsparen voor wat je uiteindelijk graag wilt hebben…en ondertussen kun je natuurlijk “iets” betaalbaars kopen voor “erbij”…om de lust te stillen zal ik maar zeggen;)
Hierbij wens ik je een aangenaam verblijf binnen de gelederen van dit robuuste forum.
Je zult het hier snel naar je zin hebben en de geheimen der horlogemagie, door het volgen van de diverse topics, langzaam zien ontwaken.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
@Dreski: bedankt voor deze links. Horloges zien er
inderdaad sportief uit. Heb jij ervaring met deze
verkoper?
mvg
Arthur
Heel veel en hele goede ervaringen. Aantrekkelijke prijzen en geen gedoe met de douane want het komt vanuit Duitsland. De verzendkosten zijn ook zeer redelijk. Echt een aanrader die in mijn vaste verkopers lijst staat.