Advies gevraagd, horloge +/- 300 euro

Huh, die is mooi! 2801-2 erin, mooi formaat. Leuk hoor!

1 like

@sanderini2000
Met 37mm. ideaal voor de kleine pols, met zichtbodem en
ook met saffier te bestellen.

http://www.monsterwatches.nl/product/snk809k2/

2 likes

Merci is een winkel in Parijs en geen horlogemerk. Het horloge is mooi hoor maar meer een bijproduct van de winkel en bestaat uit ingekochte onderdelen. Of zeer waarschijnlijk geheel ingekocht in het verre oosten (weet niet wat voor binnenwerk er in zit).

Edit:

1 like

I know! Overigens wel een winkel met een nobele doelstellingā€¦

Maar ik vind het horloge mooi! Er zit een ETA uurwerk in dus helemaal prima! Waar de overige onderdelen vandaan komen weet ik niet.

Ik bedoel het totaal niet flauw, maar voor een bedrag ven 400 EUR is het toch prima wanneer er een ETA in zit en dan maakt het niet uit waar de rest van de onderdelen vandaan komt toch?

Gloedjenieuw nu voor ca. 230 euro op de baaiā€¦

1 like

Iā€™ll just leave this hereā€¦

1 like

Eh je bedoelt die in Hong Kong voor $302 waar je nog invoerkosten voor moet betalen? ā‚¬247,04. Reken op ongeveer 25% daar nog bij op. En als je met paypal betaald heb je nog de ongunstige paypal valuta omzetting.

Nee, verkoper zit in Ierland dus niets van dit alles; prijs 275 en nu met 20% korting :wink:

Zo, prijsbreker! Had nog niemand onder de ā‚¬305 gezien. Had in 2015 of zo ca 335 betaald. Of is de yen zo gedaald opeens?

Ik heb het al eerder gezegd; zo gaat dat met populaire modellen die al een tijdje op de markt zijn. De kop is er af, centjes zijn verdiend en dan kan er gestunt worden. En nu met een Ebay coupon extra voordelig :wink:

Alleen een beetje lullig voor degene die nu hun SARB033/035 willen slijten, daar krijg je nu hooguit 200 voor.

1 like