Advies gevraagd: Horloge voor vader

Ook heel gaaf. Staat op de shortlist. Thanks!

dat is een mooie geste :smiley:
weet je nog wat zijn eerste horloge merk was?
mss dat je hem daar een plezier mee kan doen, het hoeft natuurlijk niet hetzelfde model te zijn maar een moderne versie van dat merk.
zo heb ik mijn vader ook in de tijd verrast met een horloge en hij kon er niet over ophouden tegen iedereen zijn verhaal te vertellen hoe mooi hij het vond :+1:

Zeker

1 like

300 Euro bij Bol. Een Citizen Super Titanium duikhorloge.

5 likes

Seiko of tisot hebben echt leuke moddel voor dit bedrag

1 like

Ook in het groen te krijgen, maar dan voor 314 Euro. Het is een brute premium, die 15 ballen. De groene is de NY0100-50XE uit de NY0100 serie, en er zit volgens mij een Miyota 8000 serie uurwerk in, dus hetzelfde uurwerk als in de NY0040 serie van weleer die je voor 200 ballen scoorde.

Ik geloof wel mineraalglas. Helaas. Maar het blijven coole horloges.

EDIT: Miyota 8204, inderdaad. Unidirectioneel opwinden, wel met hacking en handopwinden. Hij werd als accurater gezien dan de 7S26 van Seiko, maar ik heb eerlijk gezegd erg goede ervaringen met de 4r35 serie, dus ik kan dat niet bevestigen of ontkennen.

2 likes

Eens en nog binnen het budget ook, titanium, duiker en rubberen band :+1:

1 like

Misvatting van jou natuurlijk, je noemde de Rolex maar bedoelde natuurlijk Invicta, ver onder het budget :rofl:

2 likes

Ook een goede optie, als zijn vader geen last heeft van titanium. Inderdaad €315,00 maar echt he, zie ze gewoon ook staan voor €429,00 :grimacing:

2 likes

Een moderne invicta geef je alleen aan iemand die je haat haha.

2 likes