Deze is top. Volta is nog beter (en VEEL duurder), Rainer is ook goed maar geen ruimte voor straps e.d.
Heb een andere kleur gehad en die was echt prachtig. Deze zou ik overwegen? Ik heb juist goede ervaringen met hun.
Deze is top. Volta is nog beter (en VEEL duurder), Rainer is ook goed maar geen ruimte voor straps e.d.
Heb een andere kleur gehad en die was echt prachtig. Deze zou ik overwegen? Ik heb juist goede ervaringen met hun.
Een Peli Case.
Koop een wat groter model en snij je eigen vakjes.
Ik vind het ideaal en je kan de case goed bergen. Een mooie doos is misschien mooi voor het uiterlijk, maar voor een inbreker natuurlijk geweldig.
Ze hebben ze gewoon op voorraad .
Op zich wel een aanrader…
Ik heb hem een jaar geleden vanuit de US laten komen voor zon 100 dollar uit mijn hoofd, zijn in de EU moeilijk te vinden
Ik denk dat je naar mijn Volta horlogedoos verwijst, maar die was zeker niet duurder, volgens mij zelfs iets goedkoper dan de carbon doos die je linkt, evt. importkosten niet meegerekend. Ze zijn wel moeilijk verkrijgbaar, maar als je ze niet bij Volta zelf koopt moeten ze wel rond de 100 euro te vinden zijn (vaak wel buiten de EU).
Huh? Ik heb hem dacht ik toch echt voor $230 of zo gezien?
Hmm vorig jaar op de Volta site voor 150, heb hem voor zon 100 dollar + importkosten gekocht. Prijzen zijn dan echt enorm gestegen als het klopt wat je zegt
Ik ben zelf meer van de nog enigszins realistische titels als GTA en Just Cause, en vanwege mijn autoliefde Forza en Need for Speed. Allemaal uiteraard op Xbox One uiteraard.
Behalve dat vreseijk lelijke touwtje aan de sleutels (inmiddels verwijderd) is dit hem geworden… Kish.nl toch opnieuw geprobeerd! Nu dan toch de vraag, welke moeten hier nog absoluut bij? Die rose gouden Longines is van mijn vrouw😜…