Het is tijd om de hobby iets serieuzer aan te pakken… Ik ben op zoek naar een mooie horlogedoos voor ongeveer 7/8 horloges… het liefste zwart en met een laadje voor bandjes, etc.
Ik heb ooit een watchwinder op Kish.nl gekocht, maar na paar maanden stuk. Vertrouwen in deze site is beetje weg… Wat raden jullie aan ? Bol.com heeft ze staan voor rond de 30euries… is dat iets?
Kwalitatief zijn ze zeker die Rainer dozen, maar het slotje is toch niet van de beste. Heb al een paar keer gehad dat het metalen ringetje uit het hout kwam en onlangs nog sprong de drukknop van het deksel, waardoor ik de halve kamer mocht afzoeken om de veer terug te vinden.
Verder top kistjes, stevige scharnieren, mooie afwerking! Maar wou het toch even kwijt
Hoorde gisteren bij Eugène van Baal te Nijmegen dat zij ook weer nieuwe dozen gaan ontvangen! Beginnen wel bij €300,-… Mag hopen dat ze mooi zijn en goede kwaliteit
Ik heb deze Volta horlogedoos die precies aan je omschrijving voldoet, wel wat aan de prijzige kant maar een erg mooie doos, als je geduld hebt komen ze af en toe wel voorbij in de aanbieding: