Kijk ook eens bij Kuoe Kyoto

@Fate_Amenable_To_Change kan er meer over vertellen
Er schieten meteen 2 horloges te binnen:
Seiko Speedtimer Quartz
Longines Dolcevita Quartz als dresswatch. Deze is iets boven budget (nieuw vanuit Japan op een lelijke band kost hij na invoerkosten rond de 850€) maar dan heb je wel een dresswatch die qua kwaliteit niet onderdoet voor een tank.
Ik sluit me aan bij het PRX advies. En met 35, 38 en 40 mm genoeg keuze qua maat. Ben zelf erg content met de 40 mm variant in Ice Blue.
![]()
@Brick heeft hier groot gelijk. 38,7mm doorsnee, 12,5 dik. Zijn mooie maten voor de 16,5cm pols.
Fijn horloge, maar miyota 9039 is heel erg geen quartz. ![]()
Paulin Modul E quartz? Dat is echt anders.
Van de echtgenote van die gast van AnOrdain.
Waarom geen vintage? Heb je nog niet in de collectie. Ik heb een Omega Constellation 168.0056. De maat is zeker goed, wel een automaat ipv quartz ![]()
Foto van Chrono24 maar de mijne ziet er net zo uit.
Ik zou ook voor prx gaan.
Veel varianten en maten
Zou ook inderdaad mijn licht eens opsteken bij Citizen,vb deze CB3046-76E eco-drive,titanium,39,5 op 9,7 dik,duratec bescherming,radio-control ,LE,saffier glas voor €710-€800.
Unimatic, is ook als GMT verkrijgbaar
UT1 Toolwatch 41.5mm - Black on Fabric Strap | Teddy Baldassarre UT1 Toolwatch 41.5mm - Black on Fabric Strap | Teddy Baldassarre
De Alpinist staat je goed!
Ja deze hè. Zowel op staal als op leer een absolute knaller.
Super bedankt voor de suggesties tot nu toe! Ik ga er even rustig voor zitten
wordt gewaardeerd!
Een Flieger. Ik zag al een suggestie voorbij komen.
Overheen gelezen kennelijk ![]()
Geen quartz, maar misschien wel een mooie vibe en anders dan wat je al hebt:
baltic-aquascaphe-blue-gilt-mk1 zie bij Horloges te koop hier op het forum in het blauw
Bedankt voor alle leuke suggesties!
De Speedtimer heb ik gepast in het wit, dat deed het niet voor mij maar ik zag dat hij er ook in zwart en Pepsi is.
Die ga ik ook zeker even bekijken, in theorie de perfecte keuze.
@Colnago thanks voor de suggestie, iets wat ik zelf totaal niet had bedacht maar wel heel erg gaaf vind!